اخبار فناوری

معرفی پکیج های طراحی سایت برانکس

برای برخی کسب و کارها قیمت تمام شده مناسب بسیار مهم است، خصوصا در دوران فعلی که کرونا همه کسب و کارهای کشور عزیزمون ایران اسلامی را به مرز ورشکستگی رسانده. از همین رو ما در گروه برانکس سعی کردیم یک سری پکیج های مقرون به صرفه ، ارزان با کیفیت ، طراحی سایت را ایجاد کنیم تا مشتریان بتوانند با سفارش این پکیج ها با کمترین هزینه برای کسب و کار خودشان در فضای مجازی خانه ای داشته باشند.

پکیج استارتر طراحی وبسایت شرکتی:

در این پکیج وبسایتی با دامنه رایگان ir و هاست رایگان 1 گیگابایتی داخل کشور به مشتری عزیز تحویل می شود که دارای یک صفحه لندینگ، یک صفحه تماس با ما و بخشی برای ارسال محتوای بلاگ است.

در طراحی صفحه نخست ( صفحه فرود یا لندینگ ) از المان ها بروز طراحی وبسایت استفاده می شود و تا حدودی سلیقه مشتری با طراحی ساده تحویل ایشان می گردد.

هزینه پکیج استارتر طراحی وبسایت شرکتی از 1 میلیون تومان شروع می شود. برای خرید می توانید روی لینک زیر کلیک کنید، بعد از خرید برای شما فاکتور پیامک و ایمیل می شود و ما هم اطلاعات شما را دریافت و با شما تماس میگیریم تا کار را شروع کنیم.

پکیج استارتر طراحی فروشگاه اینترنتی:

در این پکیج یک فروشگاه اینترنتی با قالب فروشگاهی به همراه دامنه ir رایگان و هاست 2 گیگابایت مخصوص فروشگاه به مشتری عزیز تحویل داده می شود.

سیستم فروشگاهی دارای، مدیریت سفارشات، مدیریت کاربران و مشتریان، مدیریت کوپن های تخفیف ، ورود کاربران با سیستم پیامکی، سیستم حمل و نقل پیشرفته، پیامک اطلاع رسانی و سیستم فاکتور دهی حرفه ای می باشد.

هزینه پکیج استارتر طراحی سایت فروشگاهی از 1میلیون و 500 هزار تومان شروع می شود. برای خرید می توانید روی لینک زیر کلیک کنید، بعد از خرید برای شما فاکتور پیامک و ایمیل می شود و ما هم اطلاعات شما را دریافت و با شما تماس میگیریم تا کار را شروع کنیم.

جهت مشاهده نمونه کارهای برتر ، می توانید برروی لینک زیر کلیک کنید و در بخش مشتریان، روی لوگوی مشتریان کلیک کنید تا وبسایت آنها را مشاهده کنید:

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا