آموزشمطالب برتروردپرس

معرفی مجموعه آموزشی صفر تا صد طراحی سایت

بعد از چندین سال فعالیت در زمینه طراحی وبسایت و ایجاد چندین سایت آموزشی ، گفتم که چطور می تونم به مرحله بعدی کارهام را ارتقا بدهم. در نهایت تصمیم بر این شد که یک مجموعه آموزشی طراحی سایت آماده کنم. هدف این مجموعه آموزشی، آموزش از صفر تا مرحله آخر که درآمد داشتن از کار طراحی سایت است. در ادامه با من همراه باشید تا کمی بیشتر با این مجموعه آموزشی آشنا بشیم.

در طراحی سایت ما موضوعات مختلفی داریم. موضوعات مختلف شامل آموزش سیستم مدیریت محتوا، سیستم فروشگاهی، نرم افزارها و افزونه های مورد نیاز می شود. البته قبل از همه اینها بایستی با سخت افزار، هاست و دامنه مورد نیاز برای شروع به کار طراحی سایت آشنا شوید. همه این موارد داخل این مجموعه آموزشی قرارداده شده است.

در کنار موارد فوق ، آموزش سئو هم داریم! سئو بخش مهمی از طراحی سایت است. چه سایت خودتان باشد چه سایت مشتری شما، احتمالا از شما درباره نحوه سئو کردن سایت سوال می شود. در این مجموعه ، به صورت کامل سئو آموزش داده شده است.

این روزها با توجه به گرانی اینترنت، و حجم بالای دانلود مجموعه آموزشی صفرتاصد طراحی سایت که از بیش از 400 فایل ویدئویی و کلی فایل پروژه، افزونه ، قالب آماده و … تشکیل شده است، تصمیم بر این گرفتم که این مجموعه آموزشی را به صورت فلش مموری برای مشتریان ارسال کنم.اگر شما این مجموعه را خریداری کنید، کل مجموعه برروی یک فلش 16 یا 32 گیگابایت برای شما ارسال می شود.

با کلیک برروی لینک زیر می توانید مستقیما به درگاه پرداخت بروید و از 10 درصد تخفیف ویژه خرید این محصول بهره مند شوید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا