آموزشکسب و کار

معرفی فضای کلود ذخیره سازی رایگان ابر آروان

اگر کسب و کار یا استارتاپ خودتان را به تازگی راه اندازی کردید، حتما نیاز دارید که مستندات خودتان را در همه جا در دسترس داشته باشید. این موضوع توسط ابر آروان کاملا کاور شده است. ابر آروان برای کسب و کارهای نوپا ، بسته رایگان 5 گیگابایتی دارد که بدون دغدغه قطعی اینترنت بین الملل در دسترس است و با تکنولوژی S3 آمازون طراحی شده است از همین رو تمامی نرم افزارهایی که از S3 پشتیبانی می کنند می توانند با فضای کلود ابرآروان کار کنند.

برای دریافت فضای رایگان ابرآروان کافیست وارد پنل کاربری خود در ابر آوران شوید. همانند تصویر زیر برروی فضای ذخیره سازی ابری کلیک کنید.

بعد از وارد شدن به این بخش بایستی برای خود یک Bucket درست کنید. هر Bucket می تواند به صورت یک درایو در سیستم عامل ویندوز یا یک درایو جداگانه در لینوکس Mount شود. ابرآروان نام Bucket را صندوقچه گذاشته که انتخاب مناسبی است. برای ایجاد صندوقچه رایگان خود برروی دکمه ای که در تصویر مشخص شده کلیک کنید.

در صفحه جدیدی که به صورت pop up باز می شود بایستی برای صندوقچه خود یک نام انتخاب کنید. من نام وبسایت خودم را درج کردم. دسترسی نمایش عمومی را هم خاموش گذاشتم.

به همین سادگی شما یک Bucket یا صندوقچه درست کردید تا ظرفیت 5 گیگابایت رایگان است و اگر بیشتر از آن مصرف کردید می توانید هزینه آن را به صورت pay as you go پرداخت کنید.

اگر در پنل خود آروان بخواهید در صندوقچه خود فایل آپلود کنید می توانید همانند تصویر زیر از منابع مختلف این کار را انجام دهید.

برای دسترسی به این باکت در ویندوز بایستی نرم افزار S3Browser را دانلود و نصب نمایید. بعد از اجرای آن می توانید اطلاعات حساب کاربری خود را وارد آن کرده و همانند یک درایو در ویندوز ، صندوقچه خود را Mount کنید.

اطلاعات لازم جهت اتصال به فضای ابری در صفحه پیشخوان در بخش cloud storage قراردارد. این اطلاعات شامل کلید ، سیکرت و آدرس می شود.

برای ایجاد دسترسی جهت کارهای برنامه نویسی بایستی وارد بخش api در حساب کاربری خود شوید. برروی افزودن کلید جدید کلیک کنید. در صفحه ای که باز می شود انتخاب کنید که کلید جدید را برای فضای ابری می خواهید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا