وردپرس

معرفی صفحه ساز وردپرس Brizy

امروز می خوام به شما یک صفحه ساز وردپرسی بسیار حرفه ای و سرعتی را معرفی می کنم. صفحه سازهای معروفی در بازار موجود هستند که معروفترین آنها شاید المنتور باشد ولی Brizy یک تفاوت مهم با همه آنها دارد. به کمک Brizy همه کارهای شما سریعتر انجام می شود. مثلا یک نوشته را می خواهید ویرایش کنید کافیست روی آن کلیک کنید تا محیط ویرایش آن باز شود. لازم نیست کلی تنظیمات را بالا پایین کنید تا فونت ها را پیدا کنید ، با یک کلیک می توانید فونت را تغییر بدهید یا با چند کلیک ساده فونت دلخواه خودتون رو به سیستم اضافه کنید. برای معرفی و دانلود صفحه ساز Brizy در ادامه با ما همراه باشید.

صفحه سازهای وردپرس این چند ساله بسیار پیشرفته شده اند و الان واقعا می توان هر صفحه با هر طراحی پیچیده ای را به کمک صفحه سازها عملیاتی کرد. Brizy یکی از همین صفحه سازهای حرفه ای است که در عین حرفه ای و خوب بودن بسیار هم ساده است. یعنی بعد از چند ساعت کار با آن ، تمام تنظیمات و نحوه کارکرد المان های مختلف آن را کاملا فرا میگیرید.

مانند هر صفحه سازی دارای یک نسخه رایگان و یک نسخه پولی است. نسخه پولی آن را می توانید به صورت null شده در ایران پیدا کنید یا از نسخه های null شده و بزک شده در فروشگاه هایی مانند ژاکت استفاده کنید ( به دوستان بر نخورد، چندی پیش قالب مجله خبری ما که نسخه ژاکتی جنه است از کار افتاد به دلیل این که برخلاف ادعا خریداری نشده بود و نال شده بود 🙂 ) که کاملا فارسی هستند و بروز رسانی دریافت می کنند. من در اینجا یک نسخه پایدار رایگان و پولی را به صورت باندل قراردادم که کافیست روی هاست خود بریزید و آن را از حالت فشرده خارج کنید.

بروز رسانی: وبسایت brizy.ir راه اندازی شده که لایسنس اصلی رو تهیه کردند و همون نسخه رو برای همه فارسی کردند و بروز می کنند ( برای وبسایت راستچین )

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا