آموزشوردپرس

معرفی افزونه رسمی AMP برای وردپرس

اگر به نسخه موبایل وبسایت خبری و یا وبلاگ شخصی خود اهمیت می دهید این پست را از دست ندهید. اگر دوست دارید که به سرعت محتوای خود را در جستجوی گوگل به کاربر ارائه دهید، افزونه AMP برای شما طراحی شده است. احتمالا در خواندن خبرها و محتواها در گوگل متوجه شدید که برخی لینک ها داخل گوگل انگار لود می شوند و وقتی شما مثلا روی لوگوی سایت مقصد کلیک می کنید نسخه اصلی سایت را مشاهده می کنید. این موضوع به دلیل استفاده از تکنولوژی AMP در آن وبسایت است. خوشبختانه در وردپرس کار خاصی برای فعالسازی آن نیاز ندارید انجام دهید. در ادامه با من همراه باشید تا متوجه صحبت من شوید.

پاراگراف زیر متن ترجمه شده در صفحه رسمی افزونه AMP است که می خوانید:

 AMP ابزار قدرتمندی است که بسیاری از بهینه‌سازی‌ها و بهترین شیوه‌ها را به‌طور خودکار در سایت شما اعمال می‌کند و دستیابی به تجربه صفحه خوب برای بازدیدکنندگان را برای شما آسان‌تر می‌کند. افزونه رسمی AMP که توسط تیم AMP پشتیبانی می‌شود، به سادگی قدرت AMP را به سایت وردپرس شما اضافه می‌کند و به طور یکپارچه با جریان انتشار عادی یکپارچه می‌شود و امکان استفاده از پوسته‌ها و افزونه‌های موجود را فراهم می‌کند.

شاید خوب ترجمه نشده است به همین دلیل در ادامه خودم بهتر توضیح دادم:

برای نصب و راه اندازی AMP در وبسایت وردپرسی خود حتما بایستی افزونه آن را از اینجا دانلود و برروی سایت خود نصب و فعال کنید.

بعد از نصب و راه اندازی این افزونه بایستی پروسه راه اندازی اولیه آن را طی کنید. در طی 6 مرحله شما AMP را برروی سایت خود سوار خواهید کرد. AMP به سایت شما این امکان را می دهد تا در نسخه موبایل هرچه سریعتر لود شود و هدف اصلی نمایش سریع محتواست. در نتیجه به سئو سایت شما نیز کمک بسیار زیادی می کند. اگر وبسایت شما حالتی وبلاگی یا خبری دارد این افزونه برای شما مفید است. چرا که اگر محتوای خاصی که نیاز کاربر باشد را منتشر می کنید در شرایط نیاز محتوای شما سریعا برای کاربر نمایش داده می شود و مخاطب بیشتری می توانید جذب کنید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا