تولید محتوا

لینک رو بکشین بالا می خوام!

قابلیت بالا کشیدن و باز شدن یک لینک در اینستاگرام مدتهاست که در دسترس است ولی این ویژگی برای افرادی خاص و یا شرکت ها و برند های تایید شده فعال شده است. حالا اگر شما هم جزو آن دسته هستید که وبسایت دارید و می خواهید برای هدایت مشتری به سایت خود از این امکان استفاده کنید کافیست تا انتهای این پست با ما همراه باشید.

در کل اینستاگرام به دو دسته زیر این امکان را می دهد:

  • افرادی که بیش از 10 هزار دنبال کننده دارند
  • افرادی که معروف هستند و یا اینستاگرام حساب آنها را وریفای کرده است

حالا اگر هیچ کدام از موارد بالا را ندارید یک راه حل دارید. راه حل هم خرید 10 هزار دنبال کننده است!! بله درست شنیدید ، ده هزار دنبال کننده از یک فروشنده معتبر خریداری کنید و خیال خودتان را راحت کنید. حالا اینجا ممکن است سوال بپرسید که اینستاگرام با این حرکت از دست من ناراحت میشه!؟ جواب من به این سوال این است که اصلا اینطور نیست. همانطور که در پست قبلی پیرامون الگوریتم اینستاگرام برای دسته بندی محتوا صحبت کردیم اینستاگرام اصلا به دنبال کننده های شما که در عرض 24 ساعت زیاد شده کاری نداره و فقط به علایق افرادی که موضوعات شما را دنبال می کنند و میزان لایک شما کار دارد. پس خیالتان راحت باشد، فقط یک بازه محدود میزان رشد شما مثبت می شود و بعد از چند روز میانگین های عادی خودتان را در قسمت insight مشاهده خواهید کرد.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا