اخبار کریپتو

قیمت بیت کوین 22 هزار دلار را رد کرد

بیت کوین دیشب تا منطقه 22500 دلار رشد کرد. آیا این یک فیک آوت بوده یا اینکه روند تغییر کرده ، در ادامه با هم سناریوهای مختلف را بررسی می کنیم.

اینکه در آمریکا افراد بدون شغل در حال افزایش هستند، باعث شده که فشار بیشتری برروی دولت فدرال برای کم کردن نرخ بهره و چاپ پول گذاشته است. مشکل بیکاری را معمولا با کم کردن نرخ بهره و دادن چک های ماهانه برای کم کردن مشکلات اقتصادی قشر بیکارحل می کنند. این مسئله باعث افزایش قیمت دارایی های پر ریسک مثل بیت کوین و امثال آن می شود. به همین دلیل ما شاهد رشد بیت کوین هستیم.

اما …

اگر بیت کوین بتواند این روند را تا بالای 23 هزار دلار حفظ کند می توانیم بگوییم وارد روندی گاوی شده ایم ، تا قبل از این مقدار همچنان روند کلی روزانه نزولی است.

در روند هفتگی ، احتمالا یک نقطه سبز در مارکت سایفر خواهیم دید، ( تصویر بالا ) و همچنین بعد از مدتها ما شاهد یک کندل سبز خوشگل ! در تایم هفتگی هستیم.

در تایم روزانه ( تصویر زیر ) همانطور که مشاهده می کنید Money Flow در مارکت سایفر به سمت بالا شکسته شده است و نقطه سبز را که چند مدت پیش چاپ کردیم داریم روند صعودی آن را مشاهده می کنیم.

الان به یک مقاومت کلیدی رسیده ایم. بایستی منطقه 22000 دلار را سریعا به سمت بالا طی کنیم مگرنه با همان سرعتی که بالا رفتیم مجدد به سمت پایین برگشت خواهیم داشت.

در تایم چهار ساعته مارکت سایفر احتمالا یک نقطه قرمز که نشان برگشت بازار است بزودی چاپ خواهد کرد. چرا که در تایم دو ساعته این نقطه را چاپ کرده است. به طور کلی در تایم های بلند مدت حالت هایی از بازار گاوی را شاهد هستیم ولی در تایم های کوتاه تر همچنان ریزش را شاهد هستیم.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا