اخبار کریپتو

قیمت بیت کوین به کدام سمت می رود؟

مدتی است که تحلیلی درباره بیت کوین منتشر نکردیم، امروز تصمیم گرفتیم که نظراتی که در اینترنت وجود دارد را به صورت یک پست کلی منتشر کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم نظرات مختلفی که درباره کف قیمت بیت کوین است چیست؟

این نکته را فراموش نکنید این پست جمع آوری نظرات مختلف است و قرار است هر کسی برداشت متفاوتی داشته باشد.

امروز خبر بدی برای بیت کوین منتشر شد. SEC ایده ایجاد Spot ETF گری اسکیل را رد کرد. البته دعوای حقوقی شروع شده که مشخص نیست انتهای آن چه زمانی است ولی خب این یک خبر منفی برای بیت کوین بود، اگر Spot ETF برای بیت کوین تایید می شد رشد قیمتی را شاهد بودیم.

در کنار این موضوع بزودی چهارم جولای را در پیش داریم که اصولا باعث کاهش نقدینگی در صرافی ها می شود ، این مسئله نیز احتمالا باعث کاهش بیشتر قیمت بیت کوین می شود.

این دو موضوع را کنار مشکل گروه ماینینگ Campus بگذارید که هزینه برق خودش را پرداخت نکرده ! و در پی این ماجرا چند تن از مدیران آن استعفا داده اند.

به عقیده یک سری از تحلیل گران منطقه بین 14 تا 20 هزار دلار ، کف های قیمتی بیت کوین است . همچنین مدت زمانی که احتمالا ما با رنج و کاهش قیمت بین کوین مواجه هستیم چند ماهی طول خواهد کشید، احتمالا در ماه سپتامبر اگر خوش شانس باشیم و اگر بدشانس باشیم تا ژانویه 2023 این بازار خرسی طول خواهد کشید. البته بعد از اتمام درجا ما رشد قیمت نخواهیم داشت ، ولی کمی بازار رنج و افزایش های تدریجی شروع خواهد شد.

یک سری از تحلیل گران عقیده ای متفاوت دارند، این گروه کف قیمتی بیت کوین را حدود 10 هزار دلار می دانند. چیزی شبیه به حباب دات کام در اواخر دهه 90 و سهام شرکت های فناوری خصوصا آمازون را مشابه وضعیت فعلی بیت کوین میدانند. با این عقیده ، احتمالا بازار گاوی بسیار طولانی خواهیم داشت.

البته هر دو گروه این عقیده را دارند که در تابستان امسال با کاهش قیمت نفت احتمالا یک رالی قیمتی به سمت بالا را خواهیم داشت، هدف های بین 24 تا 26 هزار دلار پیش بینی می شود.

در هر حال خوبی این زمانه این است که اگر در این بازه وارد بازار کریپتو شوید، در دو سال آینده حسابی سود خواهید کرد. موفق و پیروز باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا