اخبار کریپتو

صرافی Mt. Gox ممکن است باعث ریزش شدیدی بعدی شود

اگر با دنیای کریپتو آشنا باشید ، قبل از بایننس ، صرافی Mt. Gox وجود داشت. این صرافی در ژاپن فعالیت می کرد. سال 2010 شروع به فعالیت کرد و در آن زمان حدود 70 درصد بیت کوین در بازار را در اختیار داشت. 850 هزار بیت کوین ، میزان تخمینی است که برای دارایی این صرافی اعلام شده. در سال 2014 این صرافی هک شد و همه آن بیت کوین ها سرقت شدند.

حالا بعد از این همه سال گویا ، 150 هزار بیت کوین به دارندگان و مالباختگان می رسد. این خبر برای بازار کریپتو بسیار منفی است. چرا که در زمان هک بیت کوین قیمتی حدود 1000 دلار داشته است و اینکه مالباختگان در شرایط فعلی بازار این همه بیت کوین بدست بیاورند احتمالا یک Sell Off عظیم را ایجاد می کند که قیمت بیت کوین را می تواند تا حتی 5 هزار دلار کاهش دهد.

اگر این مالباختگان ، بیت کوین های دریافتی را کم کم وارد بازار کنند این اتفاق راحتتر رد می شود ولی احتمال اینکه کل 150 هزار بیت کوین یکباره وارد بازار شود زیاد است.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا