سخت افزارلپ تاپمطالب برتر

راهنمای خرید لپ تاپ – بررسی لپ تاپ Lenovo IdeaPad Slim 7 Carbon

اگر شما دنبال یک لپ تاپی هستید که در کل روز شما را همراهی کند پس Lenovo IdeaPad Slim 7 Carbon برای شما ساخته شده است.

این لپتاپ با قیمت 1200 دلاری ( قیمت های متفاوت برای مشخصات سخت افزاری متفاوت ) جزو لپ تاپ های پریمیوم بازار به حساب می آید.

مشخصات کلی آن بدین شرح است: پردازنده با امکان انتخاب مدل های مختلف AMD ولی مدلی که برای معرفی این محصول استفاده شده AMD Ryzen 7 5800U است. از پردازشگر گرافیکی داخل خود پردازنده استفاده می شود و به این ترتیب برای گیمینگ گزینه مناسبی نیست. مقدار رم برای مدل پایه 16 گیگابایت در نظر گرفته شده که تا 32 گیگابایت امکان ارتقا وجود دارد. حافظه دستگاه جایی است که دست شما خیلی باز است. از حافظه SSD گرفته تا NVMe همه قابل انتخاب هستند. مدل پایه با حافظه 500 گیگابایتی از نوع NVMe معرفی شده است. نمایشگر 14 اینچی این لپ تاپ دارای رزولیشن 1080p است و از نوع OLED است. وزن این لپ تاپ 1 کیلوگرم است که واقعا برای حمل و نقل و افرادی که زیاد جابجا می شوند و نیاز به لپ تاپ همراه خود دارند مناسب است.

در قسمت پورت ها هم سه پورت type c که از یکی برای شارژ می توان استفاده کرد و خروجی هدفون و قفل کردن وبکم و دکمه خاموش و روشن کردن در طرفین دستگاه قرار دارد.

یک دانگل برای تبدیل پورت type c به vga داخل جعبه دستگاه قراردارد که بهتر بود برای تبدیل به hdmi از آن استفاده می شد.

صفحه کلید این لپ تاپ دارای نور پس زمینه است که امکان تنظیم درجه روشنایی برای آن وجود دارد ولی خبری از RGB نیست و امکان برنامه ریزی نرم افزاری برای این نور پردازی در نظر گرفته نشده است.

در قسمت وبکم این لپ تاپ یک وبکم با کیفیت 720p در نظر گرفته شده که بسیار بی کیفیت است و فقط برای انجام جلسات آنلاین کافیست و windows hello نیز با آن کار نمی کند.

جمع بندی:

لپ تاپ Lenovo IdeaPad Slim 7 Carbon هم زیباست و هم دارای سخت افزار خوبی دارد. ولی می توانست دارای عمر باتری بهتری باشد. اگر برای شما عمر باتری مهم باشد شاید مدل MSI Prestige 14 Evo برای شما بهتر باشد که بزودی بررسی آن را قرار خواهیم داد. در کل لنوو در آیدیاپد اسلیم 7 کربن! دستگاهی خوب را طراحی کرده که فقط عمر کم باتری آن را زمین زده است.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا