سخت افزارلپ تاپمطالب برتر

راهنمای خرید لپ تاپ – بررسی لپ تاپ Asus Zenbook 13

بعد از سالها بالاخره یک کمپانی ایده را گرفت! وبکم همه لپ تاپ بدرد نخور است. ایسوس در محصول تازه خود این امکان را داده که دوربین گوشی خود را با لپ تاپ به اشتراک بگذارید. این امکان Shared Cam نام دارد. لپ تاپ ایسوس زنبوک 13 با نمایشگر OLED دارای این ویژگی است.

این لپ تاپ 1100 دلاری دارای پردازنده Intel Core i7-1165G7 CPU است . در دپارتمان گرافیک Intel Iris Xe Graphics شما را برای مصرف مدیا یک سری کارهای سبک گرافیکی یاری می کند. 16 گیگابایت رم از نوع DDR4 با امکان ارتقا به 32 گیگابایت رم برای شما در نظر گرفته شده است. حافظه از نوع SSD با کارایی بالاست و بین 512 تا یک ترابایت امکان انتخاب دارید. نمایشگر 13.3 اینچی با رزولیشن 1080p و پنل OLED در این مدل قابل انتخاب است. وزن این لپتاپ حدود 1 کیلوگرم است.

این لپ تاپ عمر باتری حدود 14 ساعت دارد. باتری این لپ تاپ بسیار بهینه است. البته برای کارهای سنگین عمر باتری شما پایین می آید. مثلا اگر تصاویر 4k را با پریمیر ادیت می کنید تقریبا عمر باتری شما نصب می شود.

در زمینه کارایی پردازنده این را بدانید که یک پردازنده کارآمد را دارید. در بین لپ تاپ های هم رده خود برای ادیت ویدئو و عکس ، خروجی گرفتن و ایجاد فایلهای مختلف سرعت خوبی دارد.

صفحه کلید و تاچ پد با امکان تبدیل به نامپد بسیار عالی طراحی شده اند. اگر در زمینه های نویسندگی و تولید محتوا متنی کار بکنید این لپ تاپ اصلا شما را خسته نمی کند.

تنها ایرادی که این لپ تاپ دارد این است که خروجی هدفون ندارد. اولین باری است که در لپ تاپ ها دیده می شود که خروجی هدفون حذف شده است.

در کل اگر بخواهیم جمع بندی کنیم با یک لپ تاپ بسیار خوب جهت امور مدیا و محتوایی طرف هستیم. نسبت به سایر رقبای 1000 دلاری امکانات و تجربه کاربری بهتری دارد. ایسوس می داند چطور لپ تاپ بسازد.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا