اخبار کریپتو

در ماه جولای منتظر چه خبرهایی برای بیت کوین باشیم؟

در ماه جولای چند روز مهم برای سرنوشت بیت کوین وجود دارد که بایستی آنها را زیر نظر داشته باشیم.

اولین تاریخ مهم روز 13 جولای است ، که می شود هفته آینده. در این روز دولت فدرال می خواهد نرخ بعدی CPI را منتشر کند. نرخ CPI ، در واقع دید کلی به ما می دهد که مردم آمریکا برای خرید مایحتاج زندگی بایستی پول بیشتری بدهند یا نه؟ نرخ ماه می 8.6 درصد اعلام شد، در ماه ژوئن این عدد 8.7 درصد اعلام شد. اگر در ماه جولای عدد کمتری اعلام شود که بعید نیست، ما روندی رو به رشد برای بیت کوین را شاهد خواهیم بود. در غیر اینصورت یک بار دیگر به سمت پایین دامپ می شویم.

دومین تاریخ مهم 26 و 27 جولای است که در این تاریخ دولت فدرال و فدرال رزرو نرخ افزایش نرخ بهره را بررسی می کند. نرخ بهره را بر اساس 75 bp افزایش دادند که در 28 سال گذشته بی سابقه بوده است. در انتهای ماه جولای نیز جلسه ای برای این منظور داریم اگر نرخ کمتر یا هم اندازه با ماه قبل اعلام شود برای بازار خوب است ولی اگر بیشتر از قبل نرخ بهره افزایش پیدا کند بازارهای پرریسک مثل بیت کوین کاهشی خواهند بود. اصولا افزایش نرخ بهره باعث افزایش هزینه ها و وام ها می شود و شرکت ها را به کم خرج کردن سوق میدهد به همین دلیل بازارهای مالی کوچکتر می شوند.

آخرین تاریخی که برای ما مهم است 28 جولای است که نرخ GDP برای نیمه دوم سال 2022 آمریکا منتشر می شود. اگر رشد اقتصادی آمریکا ، نشان از بهبود داشته باشد نتیجه آن رشد بازارهای مالی پرریسک مثل بیت کوین خواهد بود در غیر این صورت وضعیت مثل الان خواهد بود که قیمت ها رنج می زنند. -1.6 درصد نرخی بود که برای نیمه نخست سال 2022 منتشر شد. اگر برای نیمه دوم همین مقدار باشد بازار نشان مثبت دریافت می کند ولی احتمالا در این بخش با نرخی حدود -2.1 درصد مواجه خواهیم شد.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا