آموزشکسب و کار

در فوتر سایت معمولا چه اطلاعاتی قرار می دهند؟

فوتر سایت ، پایین ترین قسمت صفحه سایت است که معمولا در همه صفحات تکرار می شود البته می تواند تنوع داشته باشد و وحی نشده که در همه صفحات یک طراحی داشته باشد. در فوتر سایت یک سری اطلاعات مفید باید قرار بگیرد که در این پست موارد پیشنهادی برانکس را می توانید مطالعه کنید.

  • لوگو ، چند خط درباره ما، به همراه آدرس شبکه های اجتماعی و شماره تماس

این مورد از همه مهم تر است، در فوتر حتما یک توضیح درباره خودتان بگذارید، اگر لوگو دارید آن را قرار دهید. لینک های شبکه های اجتماعی خودتان را به ترتیب اهمیت قرار دهید. در نهایت یک شماره تماس پیامگیر نیز درج کنید.

  • لینک های مفید به بخش های اصلی سایت

در کنار مورد بالایی، اگر در سایت خود بخش های مختلف دارید ، لینک به سر دسته ها را قرار دهید. منظور از سر دسته ها، دسته های کلی هستند، مثلا اگر موضوعات مختلف را آموزش می دهید، فقط لینک به آموزش را قرار دهید. حتما لینک های درباره ما، تماس با ما و از این دست لینک های ضروری نیز در این بخش بگذارید.

  • دانلود کاتالوگ ها و اطلاعات حیاتی

اگر محصول خاصی ارائه می دهید، فوتر جای قرار دادن لینک های دانلود کاتالوگهاست، می توانید لینک دانلود مستقیم قرار دهید. کافیست یک عنوان درج کنید به نام کاتالوگ های شرکت، و در ادامه آن لینک دانلود تک تک محصولات و خدمات را قرار دهید.

  • اشتراک در خبرنامه ایمیلی

اگر اشتراک ایمیلی دارید، در پست ها ، در بخش سایدبار ، و در صفحه اصلی در فوتر ، جای درج آن است. لازم نیست اجبار به اشتراک خبرنامه ایمیلی را به کاربر القا کنید.

  • آرشیو بلاگ

اگر بلاگ دارید ، بهتر است در صفحه نخست ، آرشیو را فقط در فوتر قرار دهید. صفحه نخست شما جای نمایش محتوای تازه شما در بخش های مختلف است. لازم نیست در بدو ورود به کاربر آرشیو نمایش دهید.

بخش کپی رایت و مالکیت معنوی محتوای سایت را نیز فراموش نکنید. این بخش را می توانید در فوتر قرار دهید یا اینکه زیر آن بخشی را به کپی رایت اختصاص دهید.

موفق و پیروز باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا