آموزشتولید محتوا

داستان رشد برند Fashion Nova به کمک اینستاگرام

یکی از موفق ترین برندهای لباس ، برند fashion nova است. این برند به کمک بیش از سه هزار کاربر در اینستاگرام تبلیغات خودش را انجام می دهد.

به گفته موسس و مدیر این برند، Richard Saghian ، در دوران قدیم افرادی که دنبال مد و فشن بودند همیشه دنبال فشن شوها بودند، چرا؟ چون اینترنت نبود که مثل الان با یک تصویر بتوان داخل فید میلیون ها نفر آدم رفت!

حالا که اینستاگرام وجود دارد و یک پلتفرم مهم برای انتشار تصاویر است برند فشن نوا از این پلتفرم برای رشد انفجاری خودش استفاده کرده است. سرمایه عظیمی صرف تبلیغات توسط سوپرمدلها و افراد معروف می شود. بقول مدیرعامل این برند، کافیست یک لباس توسط یک شخص خاص پوشیده شود، برخی اوقات زیر 24 ساعت از انتشار اولین تصاویر ، موجودی آن لباس کامل فروخته می شود.

شیوه کار هم ساده است، تمامی مدل های جدید لباس برای افراد معروف ارسال می شود، بعد از آن که اولین پست های اینستاگرامی منتشر شد، محصول با کمی تاخیر داخل سایت آنلاین می شود.

اولین کمپینی هم که فشن نوا انجام داد با خواننده مطرح رپ Cardi B بود. بعد از آن افراد معروف دیگری مثل کایلی جنر وارد برنامه تبیلغاتی فشن نووا شدند.

یکی از کمپین های معروفی که به صورت فصلی این برند انجام می دهد، تخفیف بدون نیاز کد تخفیف روی کلیه محصولات سایت است. بدین شکل که مثلا تخفیفات 40 درصدی روی کلیه محصولایت سایتشان در حال حاضر دارند!

البته این برند خودش مسائل پشت پرده زیادی داشته ، من جلمه ندادن حقوق کارمندان طبق قانون که حدود 600 نفر از آنها اعتراض کردند. یا اینکه این برند متهم شده بود از تصاویر به شدت فوتوشاپ شده سوپرمدل ها استفاده می کند و این باعث عدم تطابق ظاهر محصولات با چیزی که مصرف کننده استفاده می کند شده بود.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا