آموزشتولید محتوا

توییت 101 – آموزش ایجاد لیست در توییتر

در سومین پست از سری پست های توییت 101 می رسیم به آموزش ایجاد لیست در توییتر. لیست ها در توییتر به شما این امکان را می دهد تا افرادی که دوست دارید را بدون نیاز به فالو کردن در لیست های مختلفی با موضوعات مختلف اضافه کنید و اینطور بتوانید طیف وسیعی از حساب های توییتر را دنبال کنید.

قسمت های قبلی آموزش های توییتر :

توییت 101 – چطور در توییتر حساب کاربری درست کنیم؟

توییت 101 – چطور توییت بزنم!؟

برای ایجاد لیست در توییتر کافیست وارد توییتر شوید، سپس همانند تصویر زیر وارد بخش لیست شوید.

در این صفحه شما با زدن برروی دکمه + در بالای صفحه می توانید لیست های جدیدی درست کنید. می توانید برای لیست خود صفحه پس زمینه و ایکن نیز داشته باشید.

بعد از مشخص کردن نام لیست ، شما وارد صفحه اضافه کردن حساب های کاربری می شوید. توییتر به شما یک سری پیشنهاد نمایش می دهد ولی خودتان می توانید جستجو کنید و هر حسابی که دوست دارید را اضافه کنید.

در نهایت در صفحه بالا اگر برروی Done کلیک کنید لیست شما ساخته می شود. نکته جالب اینجاست که در اپ توییتر چه روی آیفون چه روی اندروید، اگر لیست های خودتان را پین کنید، این لیست ها به صورت تب نمایش داده می شوند و شما می توانید بین لیست ها و فید اصلی توییتر به سرعت جابجا شوید.

موفق باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا