آموزشوردپرس

تنظیم ورود دو مرحله ای در وردپرس به کمک Wordfence

از نظر من بهترین افزونه امنیتی موجود برای وردپرس، Wordfence است. این افزونه در نسخه رایگان امنیت کاملی برای سایت شما فراهم می کند. روی سایت برانکس این افزونه را فقط نصب کرده بودم و اصلا کانفیگ خاصی انجام نداده بودم تا اینکه دیدم در چند روز گذشته کلی درخواست لاگین به عنوان ادمین در سایت می آید و وردفنس آنها را بلاک می کند و نتیجه را برای من ایمیل می کند.

بعد از ماجرای پیش امده تصمیم گرفتم که ورود دو مرحله ای را برروی وردپرسم فعال کنم. تعداد ایمیل هایی که مربوط به لاگین با کاربری ادمین بود در روز به بیش از 10 مورد رسیده بود. خوشبختانه Wordfence نیازی به نصب افزونه اضافه برای امن تر کردن لاگین شما ندارد. وقتی شما وارد منوی Wordfence می شوید بخشی وجود دارد که نامش login security است. در این بخش که وارد می شوید به شما یک qr code نمایش داده می شود که اگر آن را با نرم افزار تولید رمز یکتای گوگل اسکن کنید و عدد تولید شده را در باکس مربوطه وارد کنید تنظیمات ورود دو مرحله ای شما تکمیل می شود و دیگر نگران لاگین های بات ها و هکر ها نخواهید بود.

شما هم حتما اگر از Wordfence استفاده می کنید این امکان را برای آن فعال کنید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا