اخبار کریپتو

تحلیل وضعیت بیت کوین و هدف های در دسترس آن

بازار کریپتو در حال حاضر ، بازاری شده که منتظر یک حرکت بزرگ است. بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای بزرگ با یک هماهنگی در حال رنج زدن هستند، هر از گاهی رشدی انجام می شود ولی آنچنان چشم گیر نیست.

بیت کوین برای آنکه بتواند آینده خوبی داشته باشد ( در کوتاه مدت و بلند مدت ) بایستی حمایت 29500 را حفظ کند. اگر این حمایت از بین برود حمایت بعدی بیت کوین روی 28500 است و بعد از آن ممکن است تا 26000 دلار کاهش قیمت داشته باشد.

اگر هم یک خبر خوب مثل کاهش در چاپ دلارهای جدید بیاید. احتمالا پامپ ها شروع می شود. البته در همین حالت سودهایی خوبی در بازه های چند روزه شاهد بودیم. مثلا سولانا و کاردانو سودهای خوبی در روزهای قبلی دادند. اگر اسپات معامله می کنید این دو ارز کف های قیمتی خوبی دارند.

در حال حاضر چارت بیت کوین حالتی خرسی دارد. در حالت این پترن ما یک صعود سخت داریم و ریزش های شارپی با ولیوم بالا، این حالت برای افرادی که قیمت را Short می کنند به اصطلاح بسیار سود آور است ولی برای حالت کلاسیک اسپات فرصت های خرید جدید مهیا می کند.

حتما این مطلب را نیز مطالعه کنید: “ آموزش انواع پترن های پرچم در تریدینگ

ولی چند نشانه خوب هم در بازار وجود دارد مثلا MACD از رمق افتاده و اگر بتواند بازار شاهد یک ولیوم خوب مثبت باشد افزایش قیمت تا اهداف 31500 و حتی بالای 32500 را خواهیم داشت.

اندیکاتور بعدی که برای تریدرها خیلی جذاب است RSI است که در پایین ترین حالت خودش است ، در این حالت معمولا ما شاهد شروع یک بازار گاوی هستیم، ولی اگر قیمت بیت کوین پایین تر بیاید شاخص RSI هم پایین تر می آید و ممکن است تا کف واقعی آن فاصله داشته باشیم.

موفق و پر سود باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا