اخبار کریپتو

تحلیل قیمت تتر – رشد قیمت ادامه دارد

این روزها تتر و دلار روندی صعودی به خود گرفته اند. مذاکرات بدون نتیجه در دوحه قطر، استارت افزایش قیمت دلار و تتر را زد.

همچنین جلسه شورای امنیت سازمان ملل در مورد اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ این شورا که بعد از حصول برجام و در درباره توافق هسته‌ای ایران صادر شده، روز پنجشنبه ۳۰ ژوئن برگزار شد. در در این نشست ریچارد میلز، معاون نماینده آمریکا ضمن ابراز تاسف از نتیجه بخش نبودن مذاکرات در دوحه تاکید کرد که توافق از ماه مارس روی میز قرار دارد و در صورتی که ایران خواسته‌های فرابرجامی خود را کنار بگذارد، می‌توان به روند کامل اجرای برجام بازگشت. این خبر نیز تاثیری منفی برروی بازار گذاشته است.

در کنار این خبر سفر نماینده ایرانی به روسیه بدون اطلاع، و قوی تر شدن پیوند روسیه و ایران احتمالا وضعیت دلار را بدتر می کند.

در چارت تتر مشاهده می کنید که الان به یک مقاومت رسیده ایم که چند بار قیمت را ریجکت کرده است. در صورت تکرار احتمالا یک روند اصلاحی رو به پایین را داریم و تا منطقه 31500 کاهش را شاهد خواهیم بود، در صورت شکست این مقاومت تا محدود 34 هزار تومان رشد قیمتی خواهیم داشت.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا