اخبار کریپتو

بیت کوین و احتمال افزایش قیمت

بیت کوین در تایم فریم هفتگی ، یک دات سبز رنگ در مارکت سایفر چاپ کرده است. این خبر خوبی است، به خصوص اینکه این دات سبز رنگ از مرکز فاصله زیادی دارد و احتمالا می تواند روندی رو به رشد تا محدوده 24000 دلار را اگر همه چیز بر وفق مراد! پیش بروند پیش بینی کند.

همچنین در در چارت بالا، در اندیکاتور Stochastic RSI ما شاهد oversold بودن بیت کوین هستیم. در کنار این موضوع خط آبی ، کراس را انجام داده و به سمت اولین مقاومت خود در پیش است ، اگر نقطه چین سفید پایین این اندیکاتور را رد کند احتمالا در تایید مارکت سایفر روند رو به رشد را شاهد خواهیم بود.

در چارت زیر ، در تایم فریم 4 ساعته هم در قسمت Oversold هستیم. همچنین گردش پول مارکت سایفر هم احتمالا بزودی کراس به سمت بالا را خواهد داشت ولی فعلا روند نزولی است.

احتمالا در امروز و فردا ما همچنان روند نزولی را داریم تا روندهای فعلی تکمیل و به سمت بالا حرکت کنیم، چرا که در تایم روزانه ما در حالت overbought هستیم، و وی واپ مارکت سایفر به سمت پایین کراس دارد. در حالیکه مانی فلو به سمت بالا احتمالا کراس می کند.

با تحلیل خودتان و رعایت نکات بالا وارد معامله شوید. موفق و پیروز باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا