اخبار کریپتو

بیت کوین همچنان بالای محدوده کلیدی است

بیت کوین همچنان بالای محدوده کلیدی میانگین 200 روزه خود یعنی 22600 در نوسان است، حالتی نامشخص در بازار حکمفرماست، یک تریدر معروف گفته است که ممکن است در روزهای آتی حرکت به سمت پایین را داشته باشیم. چرا که در تایم فریم کوتاه مدت پرچمی گاوی بیت کوین تشکیل داده است.

از طرفی کسانی که به اندیکاتور ها نگاه می کنند پتانسیل رشد در بیت کوین مشاهده می کنند ، چون در تایم هفتگی ، احتمالا بهترین کندل چند وقت اخیر از ماه ژوئن را خواهیم داشت و می توانیم بعد از آن روندی بهتر را شاهد باشیم. ولی این کندل هم در کانالی خرسی ایجاد شده که احتمالا بعد از آن ریزش و کف دیگر بیت کوین را خواهیم داشت.

در کنار این موارد روزهای سرنوشت سازی در این هفته در انتظار ما هستند. شاخص نرخ بهره و میزانی که احتمالا قرار است افزایش یا کاهش داشته باشد روز 28 جولای ، مشخص می شود. احتمالا 0.75 درصد دیگر نرخ بهره افزایش پیدا می کند ولی در عین حال دولت آمریکا برای تضعیف روسیه در جنگ اقتصادی بایستی کمی از قدرت دلار بکاهد چرا که سایر ارزهای اروپایی در حال له شدن هستند برای این کار بایستی مجدد پرینتر پول را روشن کنند ( به زبان ساده ) و این باعث افزایش قیمت بیت کوین می شود. اینکه چه تصمیماتی گرفته می شود بسیار بر سرنوشت و اهداف بعدی بازار مهم هستند.

آخرین خبر اینکه مقدار بیت کوین ورودی در صرافی بایننس در حال رشد است ، این مسئله می تواند برای یک فروش دسته جمعی باشد که احتمالا روز 28 جولای اتفاق می افتد. حواسمان باید به این اخبار و حرکات بازار باشد.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا