آموزشاخبار کریپتوارز دیجیتالمطالب برتر

بیت کوین در حال رنج زدن، اتریوم آماده پرواز است

وضعیت بازارهای کریپتو در چند روز گذشته بدین شکل بوده که بیت کوین در حال رنج زدن بوده ، الان اگر به چارت دقت کنید داریم به آخر طرح پرچمی که بیت کوین ایجاد کرده می رسیم، اگر به سمت بالا شکسته بشه احتمالا به بالای 50 هزار دلار می رویم ولی اگر به سمت پایین شکسته شود دوباره به محدود 40 هزار دلار شاید حتی 38 هزار دلار سری بزنیم.

اتریوم وضع بهتری دارد شاید برای خودش روندی جداگانه از بیت کوین تشکیل دهد و افزایش و رسیدن به ATH دیگری را تجربه کند. خیلی ها اتریوم 10 هزار دلاری تا سال آینده را پیش بینی می کنند.

ارز دیگری که تحت نظر داشته باشید کاردانو است که مدتهاست در رنج یک سوم ارزش خود قرار دارد و الان که بیت کوین و اتریوم به بالای نصف ارزش خود رسیده اند بایستی منتظر رشد کاردانو تا احتمالا 1.6 دلار باشیم.

ارز بعدی که بایستی تحت نظر داشته باشید فانتوم است. این ارز از مرز 2 دلار تا 1 دلار در ماه گذشته سقوط کرد و الان حدود 1.4 دلار معامله می شود بزودی بایستی شاهد افزایش قیمت فانتوم هم باشید. فانتوم الان زیر نصف قیمت خود در رنج سال گذشته است و حداقل می تواند تا بالای 1.7 دلار رشد کند. رنج قیمت این ارز نیز همانند کاردانو است.

ارزی که دیروز همه را سورپرایز کرد بلاک توپیا بود که رشدی 40 درصدی را تجربه کرد ، امیدوارم سود خوبی برده باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا