اخبار فناوری

بهترین دوربین در گوشی موبایل

سونی یک محصول مخصوص تصویر برداری و ولاگرها عرضه کرده است. این محصول sony pro i نام دارد. گوشی جدید سونی با سیستم عامل اندروید 12 معرفی شده و در دپارتمان دوربین بسیار حرفها برای گفتن دارد.

یک حسگر 1 اینچی برای دوربین اکسپریا پرو آی در نظر گرفته شده که از عکاسی ۱۲ بیتی RAW برای محدوده‌ی دینامیکی باورنکردنی و دیافراگم دو‌گانه‌ که از f/2.0 تا f/4.0 برای تغییر عمق میدان استفاده می‌شود، پشتیبانی می‌کند.

اکسپریا پرو آی از سه لنز دوربین تشکیل شده است که همگی با پوشش ضدبازتاب *ZEISS T و حسگر 3D iToF بهبود یافته‌اند. یک لنز ۲۴ میلی‌متری توسعه‌یافته وجود دارد که از ZEISS Tessar Optics برای ثبت تصاویر با وضوع بالا و کنتراست و وضوح بالا استفاده می‌کند.

این گوشی سونی در کنار لنز ۲۴ میلی‌متری به دو حسگر دیگر شامل حسگر ۱۲ مگاپیکسلی ۱۶ میلی‌تری f/2.2 اولتراواید و حسگر ۱۲ مگاپیکسلی ۵۰ میلی‌متری f/2.4 تله‌فوتو با زوم ۲ برابر مجهز است. افزون بر این، حسگر 3D iToF فاصله‌ی بین دوربین و سوژه‌ی مورد نظر را برای اطمینان از فوکوس خودکار، سریع و دقیق محاسبه می‌کند.

بنابر ادعای سونی، اکسپریا پرو آی اولین گوشی هوشمند جهان است که به کاربران این امکان را می‌دهد ویدئو‌های 4K باکیفیت با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه و فیلم‌برداری اسلوموشن با سرعت حدکثر ۵ برابر کمتر از سرعت ضبطش به نمایش درآید. همچنین یک میکروفون تک‌صدایی در کنار دوربین اصلی برای ضبط واضح گفتار تعبیه شده است.

در کنار قیمت 1800 دلاری که سونی برای گوشی جدید خود در نظر گرفته ( داریم به محدود 2 هزار دلار برای گوشی پرچمدار سریع نزدیک می شویم! ) یک سری اکسسوری نیز طراحی کرده است. اولین مورد پایه است که به همراه یک نمایشگر 200 دلار قیمت دارد و یک کاور چرم هم اختصاصی این گوشی معرفی کرده که 90 دلار قیمت دارد.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا