اخبار کریپتو

بلاکچین – بیت کوین بی توجه به آمار اشتغال عالی

در حالی که دیروز آمار اشتغال آمریکا بسیار عالی و در حد دوبرابر پیش بینی منتشر شد ، اولین واکنش بیت کوین به آن منفی بود و کاهش را تجربه کرد. بیت کوین تا محدوده با ارزش 22500 کاهش پیدا کرد ولی دوباره به بالای 23000 دلار نقل مکان کرد. اگر روند نزولی بخواهد ادامه دار شود ، احتمالا اولین و مهمترین هدف 21400 دلار خواهد بود. اگر آن را از دست دهیم دوباره به محدوده های زیر 20 هزار دلار نقل مکان می کنیم.

اتریوم نیز در کنار بیت کوین مدت کمی زیر 1500 دلار آمد ولی سریعا دوباره به بالای 1600 دلار بازگشت کرد. در کنار دو ارز مهم کریپتو، S&P 500 کندل روزانه را حدود 0.2 درصد منفی بست در کنار طلا که رشد کرد.

همچنین در کنار این موضوعات در هفته جاری که در حال رسیدن به انتهای آن هستیم، صحبت از این است که در کاخ سفید مشاور برای کریپتو ایجاد شود تا در این امور این تیم به رئیس جمهور آمریکا مشاوره دهد. همچنین در مجلس آمریکا صحبت از آن است که بیت کوین و اتریوم ، جزو دارایی به حساب آیند و خب این برای آلت کوین ها هم عالی است.

گروه اقتصادی بلک راک که در کنار سه گروه بزرگ دیگر حدود نیمی از سهام شرکت های حاضر در S&P را در اختیار دارند نیز با کوین بیس همکار شده تا سبد های سرمایه گذاری در کریپتو ایجاد کند. این باعث شده کمی اوضاع سهام کوین بیس بهتر شود ، حدود 10 درصد رشد بعد از انتشار این خبر . همچنین رسما بلک راک وارد بازار کریپتو شود، قبلا از طریق شرکت های واسط این کار را انجام می دادند.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا