آموزشاخبار کریپتوارز دیجیتالمطالب برتر

بررسی وضعیت بازار کریپتو – تحلیل قیمت بیت کوین – به صورت کامل وارد شویم؟

بازار کریپتو چند روزی است که در آستانه انفجار است و خیلی ها حتی برای آن ثانیه شماری می کنند ولی در عین حال ممکن است همه چیز تغییر کند و دوباره سختی داشته باشیم. در بازارهای مالی هیچ کسی نمی تواند دقیقا اینده را پیش بینی کند و فقط باید به داده ها اتکا کرد.

مهم ترین داده میزان خرید وال ها و افرادی است که بسیار زیاد خرید می کنند! این افراد و وال ها در حال جمع آوری بیت کوین در بازه قیمتی 46 و 47 هزار دلار بودند این یعنی که افراد کله گنده حاضر به فروش زیر این قیمت ها نیستند و توقع رشد قیمت چشمگیر دارند.

دومین نکته این است که در چند روز گذشته با اینکه چند بار به نواحی 45 هزار دلار بیت کوین دست درازی کرد ولی با قدرت به سمت بالا پرتاب شد و این نشان دهنده این است که بیت کوین قصد ریزش ندارد.

اگر بیت کوین بتواند در طی روزهای آینده 47 هزار و 500 دلار را با قدرت بکشند می تواند تا مثلا حدود 10 روز دیگر خودش را در بازه 50 هزار دلاری ببیند. اتریوم هم به همچنین اگر بتواند 3600 دلار را بشکند دیگر به بالای 4 هزار دلار صعود خواهد کرد.

کاردانو هم اوضاع خوبی دارد و احتمالا بزودی وارد بازه 1 دلار 50 سنت می شود. اگر بیت کوین رشد کند، تثبیت دهد بعد از آن کاردانو و سایر آلت کوین ها رشد خواهند داشت. فانتوم هم احتمالا رشد خوبی خواهد داشت و مجدد به بالای 2 دلار خواهد رسید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا