خودمانیمطالب برتر

برانکس سه ساله شد!

خب ، خیلی ساده و سریع، برانکس سه ساله شد. سایت branex.ir سه سال پیش در چنین روزی راه اندازی شد! ما در ابتدا فقط معرفی خدمات طراحی سایت بودیم، و از ماه شهریور 1398 تصمیم گرفتیم که حالت بلاگ داشته باشیم و تا امروز که کلا سایت ما ابتدا مجله خبری است و درکنار مجله بودن خدمات طراحی سایت برانکس را پروموت می کند.

برانکس الان معجونی چند میوه است. در برانکس شما بیشتر درباره وردپرس و طراحی سایت محتوا می بینید، در کنار وردپرس و طراحی سایت، یک سری محتوا با موضوعیت تولید محتوا در شبکه های اجتماعی و آموزش های مرتبط با شبکه های اجتماعی را شاهد هستین. یک سری میوه کوچک هم داریم مثل بررسی لپ تاپ، ارزهای دیجیتال، آموزش های ویندوز و یک بخش هم مخصوص خودم هست و اسمش خودمانی است.

برانکس در سال پیش رو ، هدف اصلیش گسترش محتوای آموزشی وردپرسی است. در کنار محتوای آموزشی و ترفند های وردپرس ، می خواهیم ویدئوهای آموزشی بیشتری در یوتیوب قرار بدیم. در رتبه دوم بحث های تولید محتوا و شبکه های اجتماعی را می خواهیم گسترش بدیم.

امیدوارم در سایت ما مطالب مفیدی برای مشکلات شما پیدا شود. هدف ما این است که در سالهای آتی برانکس مرجعی برای رفع مشکلات و ترفند های وردپرس بشود.

موفق و پیروز باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا