اخبار کریپتو

بدترین شاخص CPI در دهه اخیر منتشر شد

نرخ آمریکا 0.3 درصد بیشتر از انتظار منتشر شد. این عامل باعث شده که دلار نسبت به سایر ارزها قوی تر شود این امر باعث شده که دلار در حال حاضر از یورو ارز قوی تری باشد.

در این میان بیت کوین هم در زمان اعلام اخبار CPI ، حدود 800 دلار در دقایق اولیه سقوط کرد. احتمال می رود که بیت کوین ابتدا به محدود کف قبلی بازگردد و در صورت فشار SELL به سمت اهداف پایین تری در محدود 16 هزار دلار برود. اگر که ما در این زمان به کف مورد انتظار بازار نرسیم بهتر است.

برای اولین بار در دهه های اخیر ، نرخ تورم آمریکا به بالای 9.1 درصد رسید. در حالی که نرخ سال به سال توقع می رفت که حدود 8.8 درصد باشد ، 0.3 درصد بیشتر از توقع آمد. البته به گفته تحلیل گران کمی تورم بالاتر بهتر است کم کم بالا رفتن و ادامه دار شدن وضع فعلی است . احتمالا در دوره بعدی نرخ تورم بهتری منتشر می شود.

اگر برای آخرین مورد به سراغ چارت DXY برویم ، شاهد این مسئله هستیم که به صورت شارپی در تایم یک ساعته افزایش پیدا کرده ، احتمالا حالا حالا ها بایستی منتظر افزایش نرخ دلار باشیم. قوی شدن دلار نسبت به ارزهای دیگر احتمالا باعث افزایش قیمت دلار و تتر در بازار ایران نیز می شود.

امیدوارم اطلاعات این پست در ترید های شما کمک کرده باشد. الان فقط تایم Short کردن بیت کوین است 🙂

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا