آموزشتولید محتوامطالب برتر

اکانت های Creator اینستاگرام بهتر هستند

امروز می خواهیم درباره اکانت های خالقین محتوا یا Creators در اینستاگرام صحبت کنیم. این حساب های کاربری بین حساب های شخصی و بیزنس قراردارند و با توجه به اینکه برای تولید کنندگان محتوا و خالقین اثرهای هنری ایجاد شده اند امکانات خاصی را به ارمغان می آورند که در حساب های شخصی یا بیزنس وجود ندارد.

مهم ترین موضوع برای یک هنرمند یا تولید کننده محتوا این است که مخاطب خودش را بشناسد بتواند آنالیز کوچکی روی آنها انجام دهد، ببیند که محتوای منتشر داده شده اش چقدر بازخورد داشته و با توجه به این دیتا یک دید کلی نسبت به فعالیت خودش در اینستاگرام بدست آورد. در اکانت های Creator شما یک آنالتیتک کوچک داخل داشبورد خودتان دارید که در آن موارد مختلفی را می توانید سنجش کنید.

همچنین در کنار این مورد ، در همان داشبورد ، اگر به پایین صفحه رجوع کنید کلی محتوای آموزشی جهت تولید محتوای حرفه ای تر داخل اینستاگرام وجود دارد.

مورد بعدی که به نظر من مهمترین ویژگی اکانت های Creator است، دسترسی نامحدود به کتابخانه موزیک های اینستاگرام است. در اکانت های بیزنس شما دسترسی محدودی به این کتابخانه دارید چرا که محتوا دارای حق کپی رایت است و چون اکانت شما برای کسب و کار شناخته شده ساخته شده است نمی توانید هر موسیقی که دوست دارید را انتخاب و استفاده کنید. ولی اکانت های هنرمندان و خالقین اثر ، از این حالت خارج هستند و دسترسی کاملی به آرشیو موسیقی اینستاگرام دارند.

مورد بعدی که باز هم بسیار مهم و کاربردی است این است که در اکانت های Creator شما می توانید نمایش حساب کاربری خودتان را شخصی سازی کنید. اگر لینک ایمیل دارید قرار دهید.، اگر سایت دارید در لینکی جدا قرار دهید. اطلاعات تماس را به صورت شخصی سازی شده قرار دهید.

همچنین در نهایت لینک به صفحات و فروشگاه های خرید نیز فقط برای این مدل از حساب های کاربری در اینستاگرام فعال است که به نفع تولیدکنندگان محتواست تا بتوانند از این طریق اسپانسر و درآمد کسب کنند.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا