اخبار فناوری

اپل و توسعه دهندگان با هم کنار آمدند

چند سالی است که توسعه دهندگان اپ در اپ استور خواهان آن هستند که بتوانند بر اساس داده هایی که کاربران هنگام ثبت نام در اپ ها ثبت می کنند به آنها درباره روش های پرداخت خارج از اپ استور اطلاع دهند تا مجبور به پرداخت کمیسیون به اپل نباشند ولی هیچ وقت راه به جایی نمی بردند. از اسپاتیفای گرفته که سال های پیش دعوی را ایجاد کرد تا کلی توسعه دهنده نوپا نتوانستند اپل را مجبور به دادن این اطلاعات بکنند.

حالا یک دادگاه در آمریکا اپل را مجبور کرده که این امکان را به توسعه دهندگان بدهد، همچنین اپل را موظف کرده که 100 میلیون دلار خسارت به توسعه دهندگان پرداخت کند. قرار است یک وبسایت ایجاد شود و مشخصات توسعه دهندگان و میزانی که دریافت می کنند در آن ثبت شود. از 250 دلار تا 300 هزار دلار کمترین میزان های پرداختی است.

از این پس توسعه دهندگان اپ می توانند در قالب ایمیل به کاربران خود روش های پرداخت خارج از اکوسیستم اپل را معرفی کنند تا کمیسیون به اپل پرداخت نکنند.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا