اخبار فناوری

اپل بالاخره کوتاه آمد …

همین الان که در حال تایپ این مطلب هستم در ژاپن هم قرار است درباره نحوه دریافت کمیسیون برنامه ها داخل فروشگاه اپل تحقیق شود. اپل پیش دستی کرده و اعلام کرده که یک دسته از اپ ها که تحت عنوان Readers هستند و شامل کلی اپ می شوند که عضویت ماهانه دارند دیگر لازم نیست از پرداخت درون برنامه ای اپ استور اپل استفاده کنند و می توانند مستقیما کاربر را به صفحه دلخواه خود منتقل کنند تا از آنجا پرداخت انجام شود.

اپ هایی که شامل این دسته می شوند بسیار معروف هستند ، نتفلیکس ، هولو، اسپاتیفای و کلی اپ دارای عضویت دیگر شامل این برنامه اپل می شوند و اپل اعلام کرده که فعلا برنامه ای برای سایر اپ ها ندارد.

با این کار اپل، کلی از پرونده هایی که توسط افراد و شرکت های مختلف علیه اپل باز شده اند بسته خواهند شد و نیازی به پیگیری آنها نیست، احتمالا اپل دیده که بایستی کلی هزینه های جانبی بابت تصمیمی پرداخت کند که شاید خیلی ارزشش را نداشته باشد.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا