اخبار کریپتو

انفجار توریست های بیت کوین

وبسایت گلس نود، به عنوان یکی از ابزارهای برتر در زمینه آنالیز دیتاهای بازارهای مالی فعالیت می کند. در گزارش اخیر خودش را تیتر انفجار توریست های بیت کوین را برگزیده است. در این گزارش موارد جالبی ذکر شده که در ادامه با هم بررسی می کنیم.

به طور خلاصه ، منظور از انفجار توریست در گزارش گلس نود این است که افرادی که آشنایی کافی با معقوله بیت کوین، دوره های قیمتی و سایر اطلاعات تخصصی مرتبط با بیت کوین ندارند از بازار رفته اند. کسانی که مثلا بیت کوین 40 هزار دلاری خریداری کرده بودند و انتظار داشتند تا زیر یک سال به 100 هزار دلار برسد از این بازار رفته اند.

به طور دقیق تر اگر بخواهیم بررسی کنیم. آدرس هایی که در شبکه بیت کوین فعالیت داشتند به حدود 800 هزار آدرس فعال روزانه رسیده اند. اوج تاریخی بیت کوین 1 میلیون آدرس فعال بود.

اگر بخواهیم کمی بیشتر و دقیق تر بررسی کنیم، Entity های فعال در شبکه را باید بررسی کنیم، این شامل افرادی می شود که هولدرهای طولانی مدت بیت کوین هستند، سازمان و افرادی هستند که با سرمایه بزرگ وارد شدند و همچنین به قول گلس نود ماهی های کوچکی می شود که در اوج های قیمتی وارد بازار می شوند. رنگ سبز در نمودار زیر فعالیت ماهی های کوچک است و رنگ قرمز منطقه فعالیت والها و افراد قدیمی است.

همه این اطلاعاتی که در بالا گفته شد ، نشان از رسیدن به کف های قیمتی می دهد. شاید یک ریلیف رالی در پیش داشته باشیم ولی نباید گول خورد ، کف قیمتی 14 هزار دلاری خیلی دور از انتظار نیست تا الباقی کسانی که به بیت کوین اعتقاد ندارند نیز از بازار بیرون انداخته شوند.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا