آموزشتولید محتوامطالب برتر

امنیت اینستاگرام به زبان ساده

یکی از عجایب وب فارسی وجود افرادی است که امنیت اینستاگرام را برای مالک آن حساب کاربری تامین می کنند، همیشه برای من سوال بوده که اینجور افراد چطور خدمات خودشان را پرزنت می کنند، برخی تا جایی پیش می روند که ارسال ایمیل به پشتیبانی اینستاگرام را هم جزو خدمات اختصاصی خود اعلام می کنند! خانم و آقای محترم گول این افراد را نخور! خودت می تونی امنیت اینستاگرامت رو در دست بگیری!

چطور اکانت اینستاگرام خودم را ایمن کنم؟

در اینستاگرام برای ایمن کردن حساب کاربری همه راه ها دیده شده، و اگر چند دقیقه وقت بگذارید می توانید خودتان اکانت اینستاگرامتان را ایمن کنید و دیگر نیازی به حضور افراد کلاه بردار برای افزایش امنیت اینستاگرام ندارید.

برای شروع بایستی وارد صفحه پروفایل ( حساب کاربری ) خود شوید. از منوهای اپ وارد بخش تنظیمات شوید. در تنظیمات اپ اینستاگرام وارد بخش Security شوید و در این بخش همانند تصویر زیر وارد بخش Security Checkup شوید.

همانطور که در اولین تصویر از سمت راست مشخص است، برای ایمن کردن اینستاگرام چند گزینه در اختیار شماست، اولین مورد رمز عبور است که بهتر است ترکیبی از عدد ، حرف و اشکال باشد. گزینه بعدی ایمیل معتبر است که از آن استفاده می کنید و حتما برای آن نکات ورود دومرحله ای و اتصال به شماره همراه انجام شده باشد. گزینه سوم شماره موبایل است که حتما شماره موبایل شخصی خودتان را برای این بخش وارد کنید. آخرین گزینه که مهم ترین ابزار امنیتی اینستاگرام است ورود دو مرحله ای به کمک اپ Google Authenticator است.

برای ستاپ کردن ورود دو مرحله ای به کمک اپ Google Authenticator وارد حساب کاربری خود در اپ اینستاگرام شوید، سپس برروی منوی آن کلیک کنید و وارد بخش تنظیمات شوید.در بخش تنظیمات وارد بخش امنیت شوید و در این بخش برروی Two-factor authentication تاچ کنید و سپس گزینه Get Started را انتخاب کنید. در ادامه بایستی شیوه دریافت کد دو مرحله ای را انتخاب کنید، کد را بر اساس زمان انتخاب کنید و اپ را Google Authenticator انتخاب کنید. مراحل را ادامه دهید تا شیوه رمز دوم گوگل برای اکانت اینستاگرام شما فعال شود.

با انجام مراحل بالا شما نهایت امنیت اکانت اینستاگرام را بدست می آورید، دیدید که اصلا نیازی به استفاده از افراد واسطه نیست و اینکه برخی افراد ادعا می کنند که امنیت اینستاگرام را به ما بسپرید و … نشان از کلاه برداری است.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا