آموزشمطالب برتروردپرس

افزایش دوره زمانی ذخیره خودکار در وردپرس برای افزایش سرعت داشبورد

آیا می دانستید که با افزایش دوره زمانی ذخیره خودکار در وردپرس می توانید سرعت داشبورد وردپرس را ارتقا بدید؟ اگر شما در سایت خود چند نویسنده دارید و این نویسندگان با هم برروی مطالب مختلف کار می کنند، چندین دستور ذخیره خودکار با هم به دیتابیس ارسال می شود که باعث کندی داشبورد می شود. در این پست به شما آموزش می دهم که براحتی دوره زمانی بین هر ذخیره خودکار را افزایش دهید تا به سرور و دیتابیس شما فشار کمتری وارد شود و در نتیجه به دلیل ذخیره خودکار داشبورد شما کمتر مورد کندی واقع شود.

وردپرس به صورت پیش فرض هر 60 ثانیه ، در هرجایی که ادیت انجام می دهید باشید ، ذخیره خودکار را فعال می کند تا کارهای شما را ذخیره کند. ( به صورت پیش نویس ) به نظر من 120 ثانیه یا 2 دقیقه ، فشار کمتری به سرور و هاستینگ شما می آورد.

برای اینکه بتوانید این دوره ذخیره سازی را افزایش دهید بایستی کد زیر را به فایل wp-config.php اضافه کنید. به جای 120 هر مقداری که دوست دارید وارد کنید. 120 ، معادل دو دقیقه است.

define( 'AUTOSAVE_INTERVAL', 120 )

امیدوارم این پست برای شما مفید بوده باشد. موفق و پیروز باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا