آموزشوردپرس

اضافه کردن کپچا ( ریکپچا ) در لاگین وردپرس و ووکامرس به کمک Wordfence

در ادامه معرفی امکانات مختلف افزونه رایگان امنیتی وردفنس Wordfence ، می رسیم به اضافه کردن امکان امنیتی من ربات نیستم به صفحات لاگین وردپرس و ووکامرس.

اگر می خواهید به کمک Wordfence ، ریکپچا و کپچا داشته باشید می توانید همانند تصویر زیر وارد بخش Login Security شوید. همان جایی که در آموزش قبلی ورود دو مرحله ای را فعال کردیم.

در این بخش ، وارد تب دوم که Settings نام دارد شوید. کمی به سمت پایین اسکرول کنید تا به عنوان زیر برسید. تیک آن را بزنید:

Enable reCAPTCHA on the login and user registration pages

در این قسمت همانطور که در تصویر مشخص است بایستی Site Key و یک Secret وارد کنید که می توانید از سایت ریکپچا آنها را دریافت کنید.

در سایت ریکپچا گوگل، کافیست سایت خودتان را اضافه کنید تا در انتهای پروسه ثبت ، به شما این دوعبارت داده شود. بعد از اینکه این دو عبارت را در جایی که مشخص شده ( تصویر بالایی ) وارد کردید کمی به پایین تر اسکرول کنید تا به منوی مربوط به فعال سازی این امکان در لاگین ووکامرس برسید.

تیک مربوط به گزینه فعال سازی در ووکامرس را نیز بزنید تا در لاگین ها و صفحات ووکامرس هم ریکپچا فعال شود.

موفق و پیروز باشید

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا