آموزشاخبار کریپتوارز دیجیتال

ارزهایی که معرفی کردیم چقدر بازده داشته اند؟

در این سایت ما چند وقتی است به معرفی پروژه های خوب در زمینه ارزهای دیجیتال میپردازیم، در این پست کوتاه می خواهیم یک جمع بندی برویم که هر پروژه از زمان معرفی چند درصد سود نصیب ما کرده اند.

اول از همه از ریون شروع می کنیم ، RVN امروز حدود 14 و نیم سنت است، این یعنی از زمان معرفی در سایت حدود 50 درصد رشد! بسیار عالی است ، رشد RVN هنوز هم ادامه دارد.

پروژه بعدی ترون است، آن زمان ترون نیز 9 سنت بود، الان حدود 11 سنت شده، یعنی حدود 15 درصد رشد که برای ترون بسیار خوب است و رشد ترون هنوز ادامه دارد، ترون جزو پروژه هایی است که واقعا جدی گرفته نشده.

رمز ارز بعدی کوتی است، کوتی در زمان معرفی حدود 47 سنت بود که این روزها در حال نزدیک شدن به 60 سنت است، همچنان جای رشد برای کوتی باقی است.

اتریوم از زمان معرفی در سایت به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت دوبار تاکنون ATH زده است و در مسیر رسیدن به 5 هزار دلار است. پس همچنان HODL کنید!

بیت کوین به عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال چند وقتی است که در حال اصلاح و حمله به مقاومت های پیش رو است ولی حمایت های خوب بازار نمی گذارند قیمت پایین بیاید، سال 2022 سال خوبی است و بزودی بیت کوین نیز ATH بعدی را خواهد زد پس درمورد بیت کوین هم سیاست ما HODL است!

بایننس کوین هم چند باری نقاط بالاتر از 500 دلار را تاچ کرد، هنوز هم جای رشد دارد پس می توانید در هر مقدار سود که دوست دارید بفروش برسانید، ما که کلی سود از این ارز دریافت کردیم، حدود 350 دلار کلی خرید زدیم و در قیمت 560 دلار فروش زدیم!

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا