اخبار فناوری

آیفون 13 پرو و پرو مکس معرفی شدند

آیفون دیشب از بالاترین مدل های پرچمداران جدید خود پرده برداشت. آیفون 13 پرو و پرو مکس معرفی شدند. هر دو مدل اولین آیفون هایی هستند که از نمایشگر 120 هرتزی بهره می برند و همانند برخی مدل های سامسونگ این نرخ بروز رسانی صفحه با توجه به نیاز و استفاده کاربر از 10 هرتز تا 120 هرتز است.

همچنین به دلیل استفاده از آخرین مدل پنل های سامسونگ هر دو مدل دارای حداکثر روشنایی 1000 نیت هستند. البته سامسونگ بهترین نمایشگر را همچنان برای خودش نگه داشته ، خانواده گلکسی ها 1500 نیت روشنایی دارند.

هر دو مدل آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس از پردازنده A15 Bionic به همراه 5 هسته گرافیکی استفاده می کنند. مدل پایه 128 گیگابایتی فقط می تواند با کیفیت 1080 با نرخ فریم 30 فیلم برداری کند ولی سایر مدل ها می توانند با کیفیت 4k و نرخ فریم 60 فیلمبرداری کنند. در این گروه از خانواده محصولات آِیفون ، میزان حافظه از 128 گیگابایت تا 1 ترابایت می باشد.

در دپارتمان دوربین همچنان سه لنز همانند سال گذشته داریم که همگی 12 مگاپیکسل هستند ولی اندازه آنها بزرگتر شده تا نور بیشتری دریافت کنند. حداکثر 6 برابر زوم با کیفیت برای دوربین های پشتی در نظر گرفته شده. با دوربین التراواید می توانید تصاویر ماکرو بسیار زیبایی بگیرید و افکت فیلمبرداری سینمایی در این بخش در دسترس است.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا