مطالب برترویندوز و لینوکس

آپدیت بزرگ بعدی ویندوز 11 ماه آینده منتشر می شود

ویندوز 11 بزودی آپدیت بزرگی را دریافت خواهد کرد. سپتامبر این بروز رسانی منتشر خواهد شد و در آن کلی امکانات جدید و بهبود به ویندوز 11 اضافه خواهد شد.

مهم ترین تغییری که در نسخه بعدی ویندوز 11 شاهد خواهیم بود پشتیبانی از حالت دارک مود در Task Manager است. همچنین پارامترها و پنل کنترل جدیدی به این بخش اضافه شده است.

تغییر بعدی در اکسپلورر خواهد بود. تب بالاخره به اکسپلورر ویندوز اضافه می شود. این امکان قرار بود از ویندوز 10 اضافه شود.

مورد بعدی که بسیار جالب است و به ویندوز 11 اضافه خواهد شد، امکان ایجاد فولدر برای اپ ها داخل منوی استارت است. همانند چیزی که در سیستم عامل های موبایلی شاهد هستیم.

همچنین امکان ایجاد زیر نویس یا کپشن برای هر صوتی در ویندوز امکان پذیر می شود. این امکان به صورت لایو هر صدایی را می تواند زیر نویس کند البته بایستی در تست مشخص شود که چقدر در لحظه دقیق است.

اگر می خواهید زودتر این امکانات ویندوز را تست کنید می توانید نسخه عمومی بتای پیش از عرضه را دانلود کنید ولی در ماه سپتامبر می توانید منتظر نسخه رسمی Windows 11 22H2 باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا