آموزشوردپرس

آموزش گذاشتن پسورد برروی بخش ادمین وردپرس

آیا می دانستید که می توانید بخش ادمین وردپرس ، از سمت هاست ، رمز عبور بگذارید تا هر کسی آدرس های این بخش ها را وارد کرد با صفحه وارد کردن رمز مواجه شود؟ با من در ادامه همراه باشید تا به شما نحوه انجام این کار را آموزش دهم.

حتما این مطلب را نیز بخوانید:” آموزش ساده گرفتن بکاپ از سایت وردپرسی – قسمت اول

حتما پست بالا را قبل از انجام کارهای داخل این پست ، مطالعه کنید تا از اطلاعات وردپرس خود بکاپ داشته باشید. خب بریم سراغ این آموزش …

برای شروع بایستی وارد کنترل پنل هاستینگ خود شوید. در محیط cpanel سی پنل آموزش من تهیه شده است. در تنظیمات مربوط به Files به دنبال بخش Directory Privacy بگردید. وارد آن شوید.

بعد از اینکه وارد این بخش شدید، لیستی از فولدرهای داخل هاست خود را مشاهده می کنید. کافیست همانند تصویر زیر روی Edit در جلوی نام wp-admin کلیک کنید.

در صفحه باز شده، یک نام برای این پوشه از شما پرسیده می شود که در حالت پیش فرض رها کنید و برروی Save کلیک کنید.

حالا در صفحه جدیدی که باز می شود ، شما بایستی برای دسترسی به این پوشه، یک نام کاربری و رمز عبور تعریف کنید. بعد از اینکه عبارات درخواستی را وارد کردید برروی Save کلیک کنید.

حالا اگر آدرس سایت خود را به همراه آدرس داشبورد وردپرس وارد کنید، با اینکه در سایت مثلا لاگین هستید از شما نام کاربری و رمزی که در هاست تعریف کردید نیز پرسیده می شود. این کار یک لایه به محافظت از داشبورد ادمین شما اضافه می کند.

امیدوارم این آموزش برای شما مفید بوده باشد. موفق و پیروز باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا