آموزشوردپرس

آموزش قراردادن سایت وردپرسی در حالت تعمیر

برای ایجاد تغییرات عمده در سایت ، یا بروز رسانی هایی که ممکن است زمان بر باشد، بهتر است سایت خودتان را در حالت تعمیر قرار دهید.

در وردپرس کلی افزونه وجود دارد که این کار را برای شما انجام می دهد ولی بهتر است که از صفحه سازی که با آن سایت خود را طراحی کردید استفاده کنید اینطور نیازی به نصب افزونه اضافه ندارید.

المنتور ، SeedPro و Brizy Pro همگی دارای این امکان هستند. کافیست یک صفحه با طراحی دلخواه با موضوع در حالت تعمیر بودن سایت طراحی کنید و از پنل تنظیمات این افزونه ها حالت تعمیر و صفحه ای که می خواهید نمایش دهید را انتخاب کنید.

در مثال Brizy Pro کافیست وارد تنظیمات آن شوید و از تب های بالای صفحه وارد بخش maintenance mode شوید. در این بخش می توانید انتخاب کنید که سایت شما در حالت بزودی است یا در حالت تعمیر است. همچنین می توانید انتخاب کنید که چه افرادی بتوانند سایت شما را مشاهده کنند یا اینکه چه ipهایی بتوانند به سایت دسترسی داشته باشند.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا