آموزشوردپرس

آموزش تولید محتوای خودکار در وردپرس

در وردپرس شما می توانید محتوای مرتبط با کسب و کار خودتان را در قالب مخزنی از لینک ها منتشر کنید به صورتی که به سئو یا رتبه سایت شما بابت کپی کردن محتوا لطمه وارد نشود.

شما می توانید مثلا اگر در کسب و کار صنایع ساختمانی هستید، اخبار مختلف از سورس های مختلف را به صورت لینک به سایت منبع خبر در حد تیتر، خلاصه و تصویر شاخص در سایت خود به صورت خودکار منتشر کنید. با این کار کاربران دلیل بیشتری برای سر زدن به سایت شما دارند، همچنین اگر کسب و کار ساده ای دارید و وقت نمی کنید که محتوای اختصاصی تولید کنید می توانید با این کار کمی نرخ تعامل سایت خودتان را ارتقا دهید.

برای این کار ما از نسخه رایگان افزونه  Feedzy  استفاده می کنیم.، بعد از نصب و فعال سازی این افزونه می توانید فید سایت های دلخواه خودتان را به آن بدهید. دسته ای که باید در آن محتوای خودکار منتشر شوند را برای آن مشخص کنید. در نهایت هم بایستی تعیین کنید که محتوا بدون تایید یا با تایید ادمین منتشر شوند.

اگر وارد بخش زیر شوید، می توانید فید های مختلف را برای این افزونه تعریف کنید:

Feedzy » Import Posts 

همانند تصویر زیر می توانید یک فید جدید به سایت خود اضافه کنید:

بعد از اینکار بایستی وارد New Imports یا ورودی های جدید شوید. در این بخش بایستی یک روند ورود و ایجاد محتوا ایجاد کنیم.

در این بخش ، می توانید در وهله اول سورس را از میان سورس هایی که در قسمت اول در افزونه تعریف کردید انتخاب کنید.

سپس محتوای آن را در بخشی که می خواهید منتشر کنید Map کنید. مثلا در تصویر زیر ، ما می خواهیم بابت هر کدام از محتوای سورس خود ، یک پست جدید ایجاد کنیم.

بعد از ذخیره ، هر وقت که می خواهیم محتوای سورس بررسی و در صورت وجود محتوای جدید، در سایت منتشر شود، کافیست برروی دکمه Run Now کلیک کنیم.

موفق و پیروز باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا