آموزشمطالب برتروردپرس

آموزش تغییر آدرس صفحه لاگین وردپرس

صفحه لاگین وردپرس ، از لحاظ امنیتی، مهم ترین صفحه سایت شماست. اگر این صفحه براحتی در دسترس باشد و شما هم فایروال مطمئنی روی سایت خود نداشته باشید براحتی سایت خودتان را در معرض خطر قرار داده اید.

معمولا صفحه لاگین وردپرس به شکل wp-login است و اگر شما در سایت خود لاگین نباشید با زدن wp-admin نیز به این صفحه ریدایرکت می شوید. برای اینکه آدرس این صفحه را تغییر دهید در ادامه با من همراه باشید تا آموزش تغییر آدرس صفحه لاگین وردپرس را با شما به اشتراک بگذارم.

سریعترین و بهترین راه ، استفاده از افزونه رایگان و معروف WPS Hide Login است که می توانید این افزونه را از اینجا دانلود کنید.

بعد از فعال سازی این افزونه در تنظیمات وردپرس شما یک منو هم نام با افزونه اضافه می شود که اگر وارد آن شوید با صفحه ای مشابه تصویر زیر روبرو می شوید.

در قسمت اولی که دورش کادر قرمز کشیده شده است و Login url نام دارد می توانید آدرس جدیدی که برای لاگین وردپرس خود دوست دارید را وارد کنید. سعی کنید یک آدرس پیچیده انتخاب کنید.

در قسمت دوم که نامش Redirection url است ، می توانید آدرس صفحه ای را وارد کنید که اگر کاربرانی که در سایت شما عضو نیستند و قصد دارند به آدرس wp-login دسترسی داشته باشند به آن صفحه هدایت شوند.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا