آموزشمطالب برتروردپرس

آموزش ایجاد اشتراک قابل تمدید در ووکامرس

این روزها اکثر خدمات به صورت دوره ای ارائه می شوند، در ووکامرس نیز می توان با نصب یک افزونه ساده امکان خرید اشتراک و تمدید آن را اضافه کرد. با من در ادامه همراه باشید.

این مطلب را نیز حتما بخوانید : ” نحوه ایجاد کارت هدیه در ووکامرس و وردپرس

من جمله مواردی که می توان به صورت اشتراکی عرضه کرد، عضویت های باشگاه مشتریان ، عضویت در باشگاه های ورزشی، اشتراک سایت های ارائه دانلود و خیلی از موارد دیگر است.

برای اینکه بتوانید این امکان را برروی ووکامرس فعال کنید بایستی از افزونه WooCommerce Subscriptions استفاده کنید. این افزونه پولی که در سایت ژاکت قابل خریداری است نوع محصول اشتراکی را به بخش تعریف محصول اضافه می کند.

بعد از نصب و فعال سازی این افزونه، منوهای مربوط به عضویت در تنظیمات پیکربندی و همچنین لیست های ووکامرس جهت نمایش لیست مشترکین اضافه می شود.

در پیکربندی ووکامرس اگر وارد شوید و به بخش Subscription بروید بایستی چند مورد را تیک بزنید تا بتوانید با درگاه های پرداخت داخلی از این افزونه استفاده کنید. درگاه های پرداخت داخلی از امکان پرداخت خودکار دوره تمدید پشتیبانی نمی کنند به همین دلیل به صورت پیش فرض این افزونه برای سایت های فارسی کار نمی کند. برای رفع این مشکل می توانید در تنظیمات آن بایستی همانند تصویر زیر گزینه Accept manual renewal را بزنید. همچنین تیک مربوط به Turn off automatic payments را بزنید و در نهایت اگر تیک Display the auto renewal toggle خورده است بایستی تیک آن را بردارید. در نهایت برروی Save کلیک کنید.

با تنظیمات بالا بدون مشکل می توانید اشتراک های خودتان را در پروسه خرید ووکامرس به درگاه پرداخت متصل کنید. موفق و پر سود باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا