آموزشوردپرس

آموزش اضافه کردن وبسایت وردپرسی به Bing Webmaster Tools

اگر می خواهید در سئو خوب عمل کنید بایستی علاوه بر گوگل نگاهی هم به رقیب قدیمی آن یعنی Bing داشته باشید، شاید بینگ مایکروسافت اقبال آنچنانی همانند گوگل بدست نیاورده باشد ولی برروی میلیون ها سیستم ویندوزی در شرکت ها و سازمانها به صورت پیش فرض وظیفه جستجو را بر عهده دارد.

در این پست به شما آموزش می دهم که چطور وبسایت خود را به وبمستر تولز بینگ براحتی متصل کنید. این آموزش برای وردپرسی ها تهیه شده است.

برای اینکه کار شما راحتتر از قبل شود بهتر است که از افزونه All In One SEO استفاده کنید. پیشنهاد من هم استفاده از نسخه پرو آن است که لایسنس آن توسط ژاکت و خیلی از سایت های دیگر فروخته می شود.

بعد از فعال سازی این افزونه کافیست وارد آدرس زیر شوید.

All in One SEO » General Settings

در این بخش همانند تصویر زیر برروی گزینه وبسمتر تولز کلیک کنید تا همه ابزارهای مختلف را بتوانید مشاهده کنید. برروی Bing کلیک کنید.

بعد از اینکه روی منوی گفته شده در بالا کلیک کردید، وارد پروسه ثبت نام در بینگ می شوید. برروی Getting Started کلیک کنید. در صفحه بعدی از شما اطلاعات حساب کاربری سوال می شود که بهتر است از حساب کاربری مایکروسافت خود استفاده کنید.

در نهایت به صفحه زیر می رسید که بایستی به صورت دستی یا Manual سایت خود را به بینگ اضافه کنید. آدرس سایت خود را با http یا https وارد کنید و برروی ADD کلیک کنید.

در صفحه جدیدی که باز می شود یک تگ HTML به شما نمایش داده می شود که می توانید بخشی که شامل اطلاعات تگ است را همانند تصاویر زیر در بخش Verification افزونه AIOSEO جا سازی کنید.

کدی که در بالا مشاهده می کنید را همانند تصویر زیر در جای خود قرار دهید.

در نهایت برروی Verify کلیک کنید. سایت شما با موفقیت به بینگ اضافه شده و بزودی در این موتور جستجو نیز ایندکس یا فهرست بندی می شود.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا