وردپرس

کد نویسی یا استفاده از افزونه در طراحی سایت

یکی از بحث های مهمی که در هر پروژه طراحی سایت ایجاد می شود این است که برای درخواست های مشتریان از کد نویسی استفاده کنیم یا دنبال یک افزونه ( پلاگین Plugin ) که همان کار را انجام دهد و قبلا طراحی شده باشد استفاده کنیم. معمولا با اینکه تمامی پروژه های طراحی سایت فروشگاهی از دور شبیه هم هستند ولی در نهایت هر کارفرما یک سری درخواست اختصاصی دارد که می خواهد برای وی انجام دهیم.

یک ایده ای که در این بخش وجود دارد این است که نباید چرخی را که قبلا اختراع شده دوباره شما اختراع کنید! بلکه بایستی آن را بهبود ببخشید. ما در گروه برانکس در پروژه های طراحی سایت ( طراحی وبسایت ) بر این عقیده هستیم که ابتدا جستجو می کنیم که برای درخواست خاصی که از سمت کارفرما دریافت کردیم افزونه ای قبلا ایجاد شده یا نه؟ اگر ایجاد شده چقدر درخواست را پوشش می دهد؟ و در نهایت بعد از انتخاب افزونه ، آیا این افزونه نیاز به بهبود دارد یا نه؟ به نظر من این بهینه ترین روش کد نویسی است، در این روش هم کد نویسی است و هم استفاده از راه کاری که قبلا توسعه یافته ( چرخی که اختراع شده ) که در نهایت باعث افزایش سرعت پیشرفت پروژه و تحویل به موقع پروژه طراحی سایت به کارفرما می شود.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا