آموزشارز دیجیتالمطالب برتر

چه ارزهایی برای سود ماهانه خوب بخرم؟

در نوسان اخیر قیمت بیت کوین، خیلی از ارزها هم با بیت کوین ریزش کردند. این حالت باعث افزایش شاخص ترس در بازار شده است . در این حالت بهترین زمان برای خرید است تا دوباره با شروع اوج گرفتن بازار در سود بتوانید ارزها را بفروش برسانید. در این پست چند ارز خوب برای ترید ماهانه را معرفی می کنم. این پست جنبه مشاوره ای دارد و با تحقیق و بررسی خودتان وارد معامله شوید.

  • لایت کوین

لایت کوین یا LTC ارزی است که در نوسان های قبلی بین 100 تا 140 دلار نوسان کرده است و الان 109 دلار معامله می شود. می توانید در حالت SPOT براحتی آن را در قیمت های فعلی خریداری کنید و در قیمت های بالای 130 دلار در طی 20 الی 30 روز آینده بفروش برسانید و سود خوبی ببرید. مثلا برای 200 دلار سود قطعی باید 10 عدد لایت کوین 110 دلاری بخرید و 130 دلار بفروشید.

  • کاردانو

کاردانو مجدد روی نزدیکی های 1 دلار نوسان می کند و می تواند با اوج جدید بیت کوین تا 1.5 دلار نیز پیش روی کند. الان موقع خوبی برای یک خرید خوب کاردانویی است مثلا 500 دلار خرید کنید تا یک ماه آینده با افزایش قیمت روی قیمت های 1.10 ، 1.20 و 1.30 فروش بزنید.

  • فانتوم

فانتوم هم شرایطی همانند کاردانو دارد الان وقت خوبی برای ورود به این ارز است ، براحتی می تواند تا 2 دلار رشد کند. کلی اصلاح انجام داده و می تواند بخش عمده ای از سبد خرید های این تایم باشد.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا