آموزشتولید محتوامطالب برتر

چند نکته برای موفقیت در Reels

اینکه شما از امکان Reels اینستاگرام استفاده کنید برای حساب کاربری شما بسیار مفید خواهد بود. امکان ارسال Reels در رقابت با تیک تاک ایجاد شده و همچنان توسط پلتفرم اینستاگرام پروموت می شود.

در تولید محتوای Reels بایستی سعی کنید که محتوا اورجینال خودتان باشد. اینکه شما محتویات سایت های دیگر و یا تیک تاک را کپی و در اینستاگرام منتشر کنید باعث عدم لیست شدن شما در Reels های پیشنهادی می شود. چرا که اینستاگرام برای این بخش از انسان جهت دسته بندی Reels های با کیفیت استفاده می کند.

حتما ویدئوی Reels خودتان را به صورت عمودی فیلمبرداری کنید. اینکه شما افقی فیلم برداری کنید بدلیل اینکه بخش مارکتینگ اینستاگرام در حال پروموت این بخش است، هر چه قدر هم که Reels شما با کیفیت باشد ولی توسط پلتفرم برای Feature شدن انتخاب نمی شود.

حتما از موسیقی های دارای کپی رایت ، افکت های عکاسی و فیلم برداری در پروسه ایجاد Reels ها استفاده کنید. اینکه بدون افکت یا از صداهای کپی شده استفاده کنید موفقیتی برای شما بدست نخواهد آورد.

برنامه ریزی برای انتشار محتوا را نیز فراموش نکنید، در ساعاتی که ، ساعت استراحت کارمندان ، افراد داخل خانه، قبل از برنامه های مهم ، زمان های مناسبی هستند که می توانید Reels های خودتان را در آن بازه ها منتشر کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا