آموزشتولید محتوا
چطور مخاطبان دهه هشتادی برند خود را افزایش دهیم؟

نسل جدید ما دهه هشتادی ها هستند ، در جهان آزاد به این دسته از افراد Gen Z می گویند. این دسته از افراد مخاطبان جدیدی هستند که با تکنولوژی بزرگ شده اند و استفاده از وسایل الکترونیکی برایشان غریزی شده است و نیازی به آموزش ندارند.
ارزشهایی که برای این مخاطبان مهم است شامل موارد زیر می شود:
- داشتن اهداف مشخص و ارزش های خوب و سالم در برند ، همچنین توجه به اتفاقات جامعه به صورت شفاف
- همیشه سعی کنید در برند خود شفاف باشید و حالتی داشته باشید که بتوانند روی برند شما حساب کنند
- برای برند خود شخصیت ایجاد کنید ، این شخصیت باید طوری باشد که به عوامل و اتفاقات جامعه واکنش نشان دهد
- سرگرم کننده بودن محتوای صفحه برند
- داشتن یک جامعه آنلاین از مخاطبین به کمک برگزاری لایو ها و مسابقات تحت وب
مواردی که در بالا گفته شد را سعی کنید در صفحه برند خود در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی در نظر داشته باشید.
موفق و پیروز باشید.