آموزشتولید محتوا

چطور مخاطبان دهه هشتادی برند خود را افزایش دهیم؟

نسل جدید ما دهه هشتادی ها هستند ، در جهان آزاد به این دسته از افراد Gen Z می گویند. این دسته از افراد مخاطبان جدیدی هستند که با تکنولوژی بزرگ شده اند و استفاده از وسایل الکترونیکی برایشان غریزی شده است و نیازی به آموزش ندارند.

ارزشهایی که برای این مخاطبان مهم است شامل موارد زیر می شود:

  • داشتن اهداف مشخص و ارزش های خوب و سالم در برند ، همچنین توجه به اتفاقات جامعه به صورت شفاف
  • همیشه سعی کنید در برند خود شفاف باشید و حالتی داشته باشید که بتوانند روی برند شما حساب کنند
  • برای برند خود شخصیت ایجاد کنید ، این شخصیت باید طوری باشد که به عوامل و اتفاقات جامعه واکنش نشان دهد
  • سرگرم کننده بودن محتوای صفحه برند
  • داشتن یک جامعه آنلاین از مخاطبین به کمک برگزاری لایو ها و مسابقات تحت وب

مواردی که در بالا گفته شد را سعی کنید در صفحه برند خود در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی در نظر داشته باشید.

موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا