خودمانی

چطور شد که به برانکس رسیدم؟

هر چند وقت یکبار سعی می کنم یک مطلب دلی بنویسم، هم ثبت خاطره است و هم شاید برای کسی جالب باشد. پست امروز جزو موارد واقعا دلی است که بعد از مدتها کلنجار رفتن بالاخره تصمیم به نوشتنش گرفتم.

من بهروز فیض هستم، تقریبا از سال 1386 در حوزه وبلاگ نویسی فعال بودم، سایت ها و وبلاگ های مختلفی داشتم و هر کدام در دوره ای بودند که با توجه به تغییر و تحولات با کاری جدید جایگزین شدند.

اولین وبلاگم روزنامه آنلاین بود که یک بلاگ کوچک در سرویس بلاگر گوگل بود، بلاگر گوگل را همچنان خیلی دوست دارم، محیطی بسیار ساده داشت، کل قالب ها یک فایل xml بود و گوگل هم توجه ویژه ای به این بلاگ ها می کرد و کلی ترافیک داشتم! کم کم بعد از چند ماه روزنامه آنلاین تبدیل شد به 1itnevis و دامنه دات کام این نام را هم خریدم، به مدت دو سال نامم در فضای وب 1itnevis.com بود و کارم صبح تا شب پوشش دادن اخبار فناوری به تنهایی بود! اتفاقا کلی ترافیک هم دریافت می کردم، اون روزها بالاترین خیلی پرطرفدار بود و لینک های من تقریبا 2 الی 3 هزار کلیک رو دریافت می کرد.

اون روزها شبکه اجتماعی خاصی هم وجود داشت، اسمش وی ویو بود که الان دیگه نیست و چیزی شبیه به توئیتر بود، اونجا با مصطفی لامعی آشنا شدم، ایشون که این روزها خیلی برند شده اند اون سالها منو تشویق به ایجاد وبلاگ کردند و وبلاگ خودشون هم iclub بود که بسیار بلاگ خوبی بود که از قضا این بلاگ هم دیگه نیست، هنوز مطالب آموزشی جیمیل رو در این بلاگ یادم میاد که به صورت سریالی منتشر میشد.

صفحه اصلی بلاگر فارسی اینطور بود که توسط یک سری عاشق این کار رایگان ایجاد شده بود، دکمه فیلتر رو زدن و این سایت تموم شد

داستان همینطور ادامه پیدا کرد تا رسیدیم به سال 1388 و اتفاقات آن سال در فضای وب که نتیجه اش فیلترینگ بلاگر بود، سایت آی تی نویس من هم با این همه ترافیک و محتوای آموزشی یکباره فیلتر شد، از اون موقع کارهای مختلفی انجام دادم ولی هیچ کدوم به دل خودم نچسبید تا سال 1396 که دامنه برانکس را ثبت کردم branex.ir ، از اون موقع سعی کردم به نحوی آن دوران طلایی آی تی نویس رو تکرار کنم ولی به دلیل مشغله کاری و هزاران دلیل دیگه نشد تا اینکه این روزها می بینید با سبکی جدید در حال بروز کردن برانکس هستم به امید اینکه این شیوه بروز رسانی رو بتونم ادامه بدم و کم کم به موفقیت های قدیم برسم.

به امید موفقیت و رسیدن به آرزوهامون …

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا