آموزشوردپرس

چطور تست کنم از وردپرس ایمیل ها درست ارسال می شوند؟

شاید برای شما هم سوال شده باشد که چطور ایمیل تست از وردپرس ارسال کنید. مثلا کاربری اعلام می کند که اصلا اطلاعات لاگین را دریافت نمی کند یا خود شما برخی اوقات دچار مشکل می شوید، برای اینکه بدانید چطور این مشکل را تست و رفع کنید در ادامه همراه من باشید.

برای تست مشکلات مربوط به ارسال ایمیل وردپرس بهتر است از افزونه WP Mail SMTP استفاده کنید. این افزونه را می توانید با جستجو داخل مخزن وردپرس پیدا و نصب کنید.

بعد از نصب وارد فعال سازی افزونه می شوید. بایستی مشخصات سرویس دهنده ایمیل وردپرس خود را مشخص کنید و ویزارد را تا انتها بروید.

بعد از اینکه تنظیمات اولیه این افزونه تمام شد وارد بخش tools در منوی این افزونه شوید. در اولین تب گزینه email test را مشاهده می کنید. یک آدرس گیرنده وارد کنید و برروی ارسال کلیک کنید.

اگر تنظیمات درست باشد شما ایمیل را دریافت می کنید. اگر مشکلی در تنظیمات هاست شما وجود داشته باشد یک پیام با ذکر کامل مشکل و نحوه رفع آن را خواهید دید. مثل زیر که گویا تنظیمات پورت ها اشتباه بوده و پیام زیر دریافت شده است.

این نکته را بگویم ، اینکه ایمیل های سایت شما کلا در اسپم می رود به دلیل این است که سرور اشتراکی شما توسط گوگل بلک لیست شده است. سرور اختصاصی یا پلن های خلوت تر تهیه کنید تا این مشکلات را نداشته باشید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا