چطور بیوگرافی اینستاگرام را ارتقا بدیم؟

این روزها بیوگرافی اینستاگرام، همه چیز را پشتیبانی می کند، از لینک، تگ ، استیکر، اطلاعات تماس، اطلاعات سایت و حتی تماس و آدرس محل کار!
این که بتوانید از این امکانات نهایت بهره را به بهترین شکل ببرید به طوری که این محل را شلوغ نکنید! بسیار مهم است. به طور کلی بیوگرافی اینستاگرام شامل موارد زیر می شود:
نام کامل | دسته کسب و کار یا صفحه | جنسیت یا خطابه | 150 کاراکتر برای توضیحات | یک لینک به خارج | اطلاعات تماس

نکاتی که برای این بحش اگر در نظر بگیرید کسب و کارتان بهتر می شود را با هم دوره می کنیم. اگر شما صفحه ای برای برند دارید و این برند توسط چند شخص ایجاد شده بهتر است که لینک به حساب های کاربری این افراد در بیوگرافی قرار داده شود. مثلا در مثال زیر ، پیج توسط دو نفر ایجاد شده و توضیحی که درباره خدمت آمده و در نهایت لینک به سایت درج شده است.

اگر کسب و کار شما یک کمپین گروهی دارد و یا اینکه محتوایی اختصاصی دارید که لازم دارید کاربران بتوانند آن را راحت پیدا کنند بهتر است که در توضیحات تگ هم قرار دهید مانند صفحه زیر که یک گروه دارد و برای این گروه یک هشتگ ایجاد کرده است:
با تاچ برروی این تگ ، می توانید لیست پست های خود این گروه، یا کسانی که از این تگ استفاده کنند را مشاهده کنید.

اگر هم ولاگر ( بلاگر ) هستید ، بهتر است که کسانی که با آنها همکاری می کنید را در بیوگرافی معرفی کنید، حالا اینها می توانند اسپانسرهای دوره ای شما باشند ، همچنین درباره محتوای تولیدی و دسته بندی های محتوایی خود کمی توضیحات درج کنید.

مهم ترین نکته ای که باید در بیوگرافی اینستاگرام مد نظر قرار دهید این است که کاری که انجام می دهید را در بخش نام درج کنید، این به جستجو و ایندکس شدن شما کمک می کند. مثلا در مثال زیر ، کاربر ، مبلغ خوراکی های وگان و تور لیدر است، یا در پیج برانکس ما درج کردیم طراحی سایت:

پیج بالایی را می توانید با جستجو دقیق کلمه هم پیدا کنید ، این به ایندکس صفحه در جستجوی اینستاگرام کمک می کند. مورد بعدی که در موضوع سئو اینستاگرام! کاربرد دارد داشتن لینک در بیوگرافی است، حالا این لینک می تواند به سایت شخصی یا گروه تلگرامی باشد، ولی بهتر است که از سرویس های کوتاه کننده لینک و صفحات فرود اختصاصی استفاده کنید.