آموزشارز دیجیتال

چطور بیت کوین با کمترین کارمزد بخرم؟

همانطور که می دانید برای خرید هر ارز دیجیتالی از صرافی یک کارمزد باید پرداخت کنید. مثلا شما می خواهید 2 میلیون تومان بیت کوین خریداری کنید، در حال حاضر بایستی در ازای 2 میلیون تومان شما حدود 0.001 بیت کوین دریافت کنید، در صرافی ها اگر ارز را در کیف پول خود ذخیره کنید کارمزدی در این پروسه پرداخت نمی کنید ولی اگر بخواهید در کیف پول خود ذخیره اش کنید بایستی 0.0005 کارمزد پرداخت کنید، تمامی صرافی های داخلی این میزان کارمزد را دریافت می کند. این یعنی نصف بودجه شما صرف کارمزد می شود.

حالا اگر شما بخواهید بیت کوین بخرید ، بودجه شما هم محدود است و نمی خواهید انقدر کارمزد بدهید، چه کاری می توانید انجام دهید. می توانید از Atomic Wallet استفاده کنید. کافیست شما ارزهای با کارمزد کم مثل ترون را تهیه کنید، هزینه انتقال ترون در صرافی ها 1 ترون است، که با قیمت 10 سنتی ترون ، اصلا چیزی نیست، سپس ترون خود را داخل اتومیک والت به بیت کوین چنچ کنید. این تبدیل ارز کارمزدش 1 ترون دیگر است، در واقع شما با 20 سنت می توانید پول خود را به بیت کوین تبدیل کنید.

اگر شما راه کار بهتری سراغ دارید با ما در کامنت ها در میان بگذارید.

بهروز فیض

بهروز فیض هستم، موسس برانکس، یک سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن. در این سایت علاوه بر دریافت خدمات طراحی ، می تونید در بخش بلاگ آموزش ها و مطالب گوناگون را مطالعه کنید. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا